נמל אשדוד במרבית הזמנים, כולל עכשיו מתנהל כמונופול, ביהירות, בחוסר מקצועיות ומשתין על הלקוחות מהמקפצה.
לבכיר מהנמל שכתב את תגובתו: אתה בדיוק הסיבה להתנהלות הקלוקלת של הנמל ותגובתך מבססת זאת.
מרבית הלקוחות אינם מרוצים מהשירות שמקבלים מהנמל, זה המצב כבר זמן רב וכולם יודעים זאת.
המקרה האחרון שלקוחות לא קיבלו שירות בגלל התארכות שיחה של סמנכ"ל תפעול עם מנהלי העבודה היא רק דוגמה אחת לזלזול בלקוחות.
צריך להפריט את הנמל כמה שיותר מהר ולא לתת לפוליטיקאים למנות אנשים חסרי יכולת ולוועדים לא לתת לנהל את הנמל!