המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים












טוקבקים
מארסק נכנסת לבלדרות?
מיקוד סינרגטי
הכוונה של סורן היא להגביר את הסינרגיה הפנימית בין פעילות הקווים, הלוגיסטיקה, המסופים וייצור המכולות כדי לייצר חסכונות פנימיים. המשלחים הם לקוחות חשובים של חברות הספנות ואין כוונה או תוחלת להתחרות בהם.
david
21/02/2018 17:57:00
קריו מחליפה את אורבך
בהצלחה אורלי ! הכי מתאימה !

rimona
21/02/2018 10:20:04
קריו מחליפה את אורבך
בהצלחה אורלי
ירון
yaronzeelim
21/02/2018 10:09:39
מארסק נכנסת לבלדרות?
מי ינצח בניהול שרשרת האספקה?
מרסק, יחד עם רוב חברות הספנות ניהלו מאבק בשנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת, מי ינהל את שרשרת האספקה? חברות הספנות או חברות השילוח? חברות הספנות הפסידו במאבק (לא ניכנס לפרטים) וחברות השילוח ניהלו את שרשרת האספקה. דברי סקו הם למעשה קריאת תגר מחודשת על חברות השילוח. האם הפעם חברות הספנות מוכנות להיאבק על השליטה על שרשרת האספקה? נחום גנצרסקי
ganzarski
21/02/2018 08:17:22
קריו מחליפה את אורבך
נועם תודה רבה על עבודה מקצועית ומעולה אורלי בהצלחה !
חן למדן
21/02/2018 08:11:47
מארסק נכנסת לבלדרות?
Global reach local void
כל הכבוד לחברה המובילה בתחום בעולם, עכשיו נותר רק לתהות אם קצת, אבל ממש קצת, שאפתנות וקידמה תטפטף לנציגה המקומית שלה
מר ינשוף
21/02/2018 08:10:49
אוניות מסרבות לפנות רציף
בלומנטל
המנכ"ל חייב לפנות את הכסא למישהו רציני יותר.
המבין
21/02/2018 06:48:25
אוניות מסרבות לפנות רציף
ביממה האחרונה פתחה חברת נמל אשדוד 47 ידיים, מספר גבוה של אנשי תפעול לכל הדעות. לא היה כל מצב של סירוב אוניות לפנות רציפים. לאור תנאי מזג האוויר בשבוע האחרון ישנם איחורים מסויימים בכניסה של אוניות לחלונות.
דוברות נמל אשדוד
20/02/2018 13:00:13
אוניות מסרבות לפנות רציף
תגובת נמל אשדוד - פשוט מקוממת ! - העבודה לא חזרה ל סידרה ,אניות ממתינות , תפוקות ירודות , חוסר ב צוותי עבודה , וכו וכו אנו תוהים מדוע דוברי הנמל ו העובדים ש מרוויחים משכורות עתק מרשים לעצמם ל שטות בציבור
הסובלים
20/02/2018 09:36:32
חיפה: צפי לירידה של 50% במכולות
אתגר העתיד
הדבר הכי טוב שעושה נמל המפרץ לנמל חיפה הוא שהוא מעורר את המערכת של העובדים וההנהלה להתמודדות. ההתמודדות חייבת להתרכז בשיפור השירות הנמלי ולא פעילויות נילוות. חברות ספנות יבחרו מסוף חיפאי עם נתוני ה-(BPR (BERTH PRODUCTIVITY RATE הטוב והאמין ביותר. על כן המיקוד חייב להיות בתכנון ושיטות עבודה בקו המים. את הציוד יש להמין כבר היום, את התכנון כבר אתמול. בהצלחה.
david
19/02/2018 13:45:31
אוניות פוסחות על אשדוד
הקלות הבילתי ניסבלת של גיבובי מילים של נמל אשדוד רק מוכיחה את הרמה הירודה בנמל : הנמל סובל זה זמן רב מ חוסר ידיים , חוסר יכולת ניהול , , מתן עדיפות ב שטחי אחסנה ל רכבים , תפוקות ירודות , התנהלות בילתי תקינה של מח ים , והרשימה עוד ארוכה וארוכה . - אבל במי האשמה ?? - במזג האוויר ..... תתבישו לכם .
לקוח
19/02/2018 08:54:10
חיפה: צפי לירידה של 50% במכולות
" מומו ב מומו פוסל"- אמרו חכמים ...אם היו"ר מטיף ל פתיחת כתב ההסמכה של הנמל לעיסוקים נוספים אז מדוע ילינו על פתיחת/שינוי כתב ההסמכה של נמל מספנות ישראל .
חז"ל
19/02/2018 08:48:55
צוקר במקום שחף
אבי ושוקי אנשים ענקיים
יצא לי בשנים האחרונות לעבוד עם שני אנשים מופלאים בכל אמת מידה בהצלחה לכם אנשים מופלאים ובהצלחה רבה למחליפהם בברכה רלי נורמנד קמור שירותי ספנות וטנקרים בעמ
RELLY
19/02/2018 08:13:50
"סיליקון ביי"
כפי שקוראים בכתבה, היו"ר מקווה ל אוטומציה וכל השאר .. - למה זה מוביל? פחות עובדים, פחות שטחים לעבודת נמל ובלית ברירה לפיטורים מסיביים ופחות עבודת נמל בסיסית
המשוטט ברציפים
18/02/2018 09:20:11
אוטומציה? לא בספנות
קול שפוי
אין ספק שסורן צודק. יש בספנות ובלוגיסטיקה יותר מדי פתרונות שמחפשות בעיות "SOLUTIONS LOOKING FOR PROBLEMS" בעיקר בתחום ה-IOT "האינטרנט של הדברים".

המטרה חייבת להיות שיבוץ שפוי ששוקל תועלות מול עלות וסיכונים. אונייה חייבת להיות מוגנת במרווח אוויר "AIR GAP" בלתי חדיר לאלקטרוניקה בעיקר בתחום הניווט והשליטה עליה.

אחרת נראה אירועים של השתלטות פירטית אלקטרונית על אוניות, שוודאית באוניות אוטונומיות, ש"יעלמו" למפעילים שלהם.

david
18/02/2018 08:57:10
חנ"י תרה אחר שימוש חלופי למכל
טעם לפגם?
אסור שמי מהגופים שהביעו עמדתם נגד אחסנת אמוניה במיכל, יקבל הרשאה להשתמש במיכל לפעילות אחרת מכל סוג. זה ניגוד עינינים מובנה ואסור שמי שסתם את הגולל על המיכל יקבל אותו לידיו במתכונת אחרת. שבת שלום. נחום גנצרסקי
ganzarski
15/02/2018 09:58:32
שיא במשלוחי פרחים
3.6 מיליון טונות ?!!!
niddam
14/02/2018 09:07:52
שיא במשלוחי פרחים
צודק המספר בלתי סביר
נבדק העניין והתוצאה תוקנה. הטעות במקור הידיעה עצמה
חנוך ויניקמין
14/02/2018 02:36:07
מח´ ים לחברת בת של חנ"י
מחלקות הים
מחלקות הים ישארו בנמלים ויספקו שירותים לנמלים החדשים. בחיפה זה קורה כבר עכשיו עם המספנות.
המבין
13/02/2018 12:04:46
מח´ ים לחברת בת של חנ"י
ככה מייצרים כאוס ניהולי
דעתי לא היתה נוחה מאז בנו את חנ"י כחברת פיתוח תשתיות נמליות משותפת לכל נמלי ישראל. את שנעשה לא נתקן עכשיו.

אני מזכיר לכל ששם החברה המלא של חנ"י הוא: "חברת נמלי ישראל-פיתוח ונכסים בע"מ" ומטרתה היא לפתח תשתיות ולא לנהל את התפעול השוטף.

העברת מחלקת הים לחנ"י ישירות או דרך חברת בת זו טעות ניהולית ועירוב סמכויות ניהוליות תפעוליות ומתכון לצרות עתידיות.

מחלקת הים חייבת לעבור בכל נמל לאחריות "מנהל הנמל" שהוא הרגולטור או המייצג את בעל הבית ואחראי על התפעול של כל בעלי הזיכיון כולל הנמלים החדשים.

האפשרות האחרת היא שלכל מפעיל תהיה מחלקת ים משלו והאפשרות הטובה יותר היא לתת זיכיון למספר חברות שיוכלו לתת שירותי מחלקת ים תוך כדי תחרות.

בכל מקרה העברת מחלקת הים לחנ"י זו טעות. חנ"י אחראית לפיתוח ולא לתפעול השוטף. נחום גנצרסקי

ganzarski
13/02/2018 09:10:45



התוצאות הסודיות של Hamburg Sud

 22 בפברואר 2018
ארנט וספרמן









היטל צפיפות בנמל אשדוד

 22 בפברואר 2018
צפיפות בנמל אשדוד





הובלה במשאית התייקרה

 22 בפברואר 2018









אשדוד: האם הפיילוט לגובה יימשך?

 22 בפברואר 2018
ריקות באשדוד









עוקף יהב אושר בוועדה

 22 בפברואר 2018
יונה יהב
ורהפטיג ונציאן









מארסק נכנסת לבלדרות?

 21 בפברואר 2018
סרן סקו
יח"ץ





סיווג לפי מהות תפקודית

 21 בפברואר 2018
אודי קרונפלד





קריו מחליפה את אורבך

 21 בפברואר 2018
אורלי קריו
חנוך ויניקמין





גפני נסוג: לדחות את עוקף יהב

 21 בפברואר 2018
אלפר וגפני
אודיה שווץ





רפורמת המיסוי הירוק מתעכבת

 21 בפברואר 2018





מנה"ר: רכש מישראל של 11.2 מיליארד

 21 בפברואר 2018
יח"צ





אוניות מסרבות לפנות רציף

 20 בפברואר 2018
יח"ץ





הנהלת אשדוד תגבש הצעה חדשה

 20 בפברואר 2018
כריזמה פיקסל





זלץ מזהיר ממיקור חוץ

 20 בפברואר 2018
אייל זלץ
חנוך ויניקמין





"עוקף יונה יהב" מתעכב

 20 בפברואר 2018
משה כחלון
נועה ליאל


















כניסה למנויים

מזכיר סיסמא



לקבלת גיליון לדוגמא



טלפון 08-9105555


טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן סין
אבן יוון
אבן ישראלית
אבן סין
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.