מישהו שמכנה אצמו הקפטן הגיב לכתבה זו.
עצם העובדה שהמגיב מכנה עצמו קפטן, כלומר, בעל הדרגה שעומד בראש סולם הדרגות באניה, מבהירה מיד לגבי מידת המגולמניות של המגיב.
ללא קשר לתוכן הכתבה.
ה"קפטן" הגיב לאיכות המקצועית של העתון ולאישיותו של חנוך. ציטוט:
"לא אובייקטיבי, רברבן, כתבות מגמתיות, לא מבוססות, ניזון מחצאי עובדות".
איני יודע מה גורם לקורא שהגיב בצורה כה "עממית" להיות כה טעון ב:שטחיות, רוע לב וכנראה מגמתיות כלפי העתון וחנוך.
עובדתית.
העתון קיים שנים רבות. העתון מספק מידע מקצועי וחדשני מדי יום. זהו עתון שמעבר לעובדות, מספק פרשנויות והערכות מקצועיות, חכמות ומעניינות ברמה גבוה מאד,
לגבי חאישיותו של חנוך.
חנוך ניחן באישיות מצויינת. הוא: מקצועי , חכם, אדם ישר מאד, אכפתי וללא קשר, עבל גישה למקורות מידע מדהימים.
נתון פשוט מלמד על מהות העתון ואישיותו של חנוך.
חלק גדול מאד מעולם קוראי העיתון מוכר לי אישית.
כולם בעלי מקצוע מצויינים בענפים הקשורים לספנות. אנשים אינטלגנטים , שואפים למידע ובעלי חוש ביקורת.
כולם פותחים את יומם בקריאת העתון.
לו היה שמץ של אמת בתגובת ה"קפטן" העתון לא היה כה פופולרי ונדרש בקרב לקוחותיו.
מיעעץ ל"קפטן" לפרק תסכולים במקום בו נשוא הביקורת שלו אינו כה מוכר ,מקובל ואהוד.
זאב