אני חולק על המטען מבחינה ערכית. לחיבור יבשתי בין המפרץ הערבי לים תיכון (רכבת כביש וצינורות) יש הגיון רב הן להובלת מטענים ונוסעים (2500 ק"N במקום 4000) ויצירת מרכזים לוגיסטיים בשני הצדדים,, והן לפיתוח הסביבתי של מדבריות חצי האי הערבי. האם המודל הכלכלי יעבוד? אינני יודע, זה דורש בחינה מעמיקה ביותר. אבל ממתי מדינת ישראל מתבססת רק על מודלים כלכליים?
נחום גנצרסקי
לידיעת העו"ד: צודקים הנתבים, הבעיה לא הרציף הבעיה היא בטיחות. לידיעתך הפנדרים הבולמים תפקידם לרכך את נגיעת האוניה ברציף ולמנוע נזק לדופן ונכון שגם לרציף. הפנדרים תלויים על שרשראות עם פינים שמרותכים לרציפים, בזמן שהפנדרים נתלשים מהשרשראות השרשרת גלויה וכל חיכוך ונגיעה של דופן האוניה בשרשראות המתכת ובפינים ממתכת עלול לגרום לניצוצות ולשרפה.
ומה החליט בית המשפט? שוב מראה ההסתדרות שהיא הרעה החולה (ולכאורה המושחתת) של המדינה. והנתבים חבורה של ביריונים שחושבים שהם יחזיקו את כלכלת המדינה ב...
היכן כתוב שהנתב הוא הגורם היחידי שקובע לנושא בטיחות הרציף? שוב הנתבים מחפשים כל דרך להראות את כוחם ושררתם, ולגרום נזק ללקוחות. הכל רק עיניין של כסף ואגו. צריך לשים לזה סוף!!
מירי רקב, פופוליסטית שאין לה שום קבלות על עשייה. רק טובתה האישית לנגד עיניה (הנוסעת המתמידה בשביל כלום)
והיהלומים בליכוד. בושה וחרפה שלמדינת ישראל יש שרה שכזאת
הבעיה החמורה הזו מתפתחת גם בישראל. היא מטופלת בעדיפות גבוהה על ידי חנ"י, מועצת המובילים, הנמלים ולשכת הספנות.
אני מניח שכולם מבינים שישראל לא יכולה להרשות לעצמה את הצרה הזו.
היכן שלא יהיה שמו של מקדשי מצויין לרעה. עוד לא הביא משהו חיובי לנמל. מקדשי: מדוע אתה נאחז בקרנות המזבח?
לך! אתה ממשיך כי אין לך אלטרנטיבה אחרת? ולמנהל ההודי: למה אתה מחכה? הבחור רק מביא נזקים לנמל
מה אמרו לכם? לא יהיה בירור/שימוע כנדרש. הנהלת חברת תעבורה ימית חיפה עושה הצגה אבל בפועל תמסמס את הנושא.
המנכל ווטרו הוא נמושה, חסר יכולת ניהולית אבל חושב שהוא מנהל גדול. כולם יודעים מה הוא שווה.
פשוט בושה שהדירקטוריון מעסיק איש כזה. לנתבים: אתם את מעמדכם הפסדתם. זה לא מזיז לכם כי אתם רודפי בצע כסף שררה וכבוד.
מטוס 747-8 יכול להוביל נפח מקביל ל-12-13 40HC. מעבר להובלה ימית של סחורות שנכון לעכשיו מטיסים, זה מה שממלא לו אוניות של 20,000 TEU?
חשוב לי לציין שהתייחסותי לגיוסים היא כללית ולכל הנמלים. הרקע והסיבות בגוף הכתבה.
הנהלת נמל אשדוד עובדת בעיניים על כולם. מה שהם הציגו זה לא בדיוק תוספת כח אדם בקו המים למרות שזה מה שצריך.
המצב בנמל אשדוד גרוע. הם גם מפרים את תנאי כתב ההסמכה שלהם ועל זה צריך לתבוע אותם משפטית. מרספ"ן לא תבוא הישועה וכולם יודעים את הסיבה.
השירות ללקוחות של חטיבת המטענים במיוחד בנושא הובלת מכולות ירוד!
חוששני שוועדת החקירה הפנימית תמסמס את הנושא ולא בדיוק תצביע על אשמים, האחראים ימשיכו לעבוד ברכבת (גם אם בתפקיד אחר) וזה טיוח לשמו!
מה שהיה שם זה ביזיון ובושה שהשניים האלה מייצגים ציבור, מקללים את מישל (שקיבל את מירב הקולות) אחרי כל מה שהוא עושה ועשה למען העובדים!
כל החיים שלהם לא יצליחו לעשות חצי ממה שעשה למען העובדים, שיתביישו.
אם מישל לא הגיב להם אחרי כל הקללות האלה הוא בטוח מתכנן משהו.
אנשים לא משתנים רק בוחרים את הקרבות שלהם טוב יותר. מישל, שאפו על האיפוק.
זו טיפה בים. הגב מירי רקב היא פופוליסטית שנכשלה בכל דבר שהיא נוגעת בו. מתפללים שתימוג אחרי הבחירות
ההודי הוא ארוגנט, יהיר, שחושב שאין מלבדו. זה יתנפץ לו בפנים
וכמה בינתיים יצאו לגמלאות? הכל חול בעיניים. קשקשנות ויחצנות
תודה, יוסי
בתי המלאכה בנמל אחראים לתחזוקה. על פי ההסכם, התחזוקה של מסוע הגרעינים לרבות מתקני הפריקה ברציף 21 תתבצע על יד עובדי בתי מלאכה.
מתכונות זהה הייתה בזמנו בתחזוקת מסוע הפחם מרציף 9 למאגר הפחם בעורף.
לא לשפוט רק את הש ג. למקדשי יש אחריות - קום ולך - זה במשמרת שלך!
נדמה שהנושא כבר נטחן עד דק. המכשול להצלחה תמיד היה בקצוות - בנמלים ובמפעלים.
אם הקצוות אינם פועלים ברצף בלילות אין תוחלת בחיבור ביניהם. לכן הנושא אינו נהגים אלא מפעלים.
במצב כזה (בלי לדעת את כל הפרטים) באופן עקרוני יש ללכת על אסטרטגיה רוחבית. עוד מאותו הסוג. ראה הכתבה על שאיפות
ראויה לתפקיד!
מירי רקב סתם פופוליסטית, הצהרות והצהרות ובשורה התחתונה כישלון מהדהד בכל מה שהיא נוגעת.
רבים בקרב התחבורה ובמיוחד בקהילת הים מתפללים שתעוף מתפקידה!
שלא ייקחו מתנדבים מעובדי קו המים -שם חסרים עובדים. שייקחו מעובדי מינהל. מקדשי, אולי תתנדב אתה?...
צריך לפתח את הובלת המטענים ברכבת
בלי להיות משפטן, יתכן שיש בעיה משפטית עם הסכם שכזה...
נפוטיזם מגעיל. מדוע שבני העובדים יקבלו שכר גבוה יותר מעובדים רגילים?
הנה עוד הוכחה שההסתדרות היא הרעה החולה של המשק
תכנון רכב חדש, כל רכב, מתחיל ברשימת אילוצים: אורך, רוחב, גודל המנוע, משקל הרכב, משקל המטען, שיקולי בטיחות ועוד מאות תקנים שחייבים לעמוד בהם.
בסוף עושים פשרות, כאשר ישנם פחות אילוצים כמו למשל מיקום המנוע. אשר במשאית רגילה חייב להיות בחלק הקדמי כדי לאפשר קירור יעיל וחלוקת משקל טובה.
אם האילוץ הזה הוסר אז ניתן לחשוב מחדש על מיקום הנהג. לעיצוב מחודש של החלק הקדמי של המשאית וכך עשו בטסלה.