אני חולק על המטען מבחינה ערכית. לחיבור יבשתי בין המפרץ הערבי לים התיכון (רכבת כביש וצינורות) יש הגיון רב הן להובלת מטענים ונוסעים (2,500 ק"מ במקום 4,000) ויצירת מרכזים לוגיסטיים בשני הצדדים.
הן לפיתוח הסביבתי של מדבריות חצי האי הערבי. האם המודל הכלכלי יעבוד? אינני יודע, זה דורש בחינה מעמיקה ביותר.
אבל ממתי מדינת ישראל מתבססת רק על מודלים כלכליים?