המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
בלומנטל מנכ"ל חנ"י
ברכות
ברכות לאיציק בלומנטל. שמחתי שנבחר אדם ראוי ומנוסה לתפקיד מנכ"ל חנ"י. בחרתי באיציק בלומנטל כסגן למשאבי אנוש כשהייתי מנהל נמל אשדוד בשנת 2000 (אם אינני טועה), ראיתי איך איציק מפלס דרכו בין המוקשים השונים ומקדם את נמל אשדוד. איציק - המשך כך.
אריהגביש
26/11/2020 19:59:48
בלומנטל מנכ"ל חנ"י
האדם הנכון נבחר לתקופה הכי מאתגרת
בלומנטל ברכות וישר כוח.
בלומנטל קיבל את נמל אשדוד במשבר שלא היה כמותו מהקמת נמל אשדוד. שביתות, עיצומים, חקירות פליליות, מעצרים, הדחות, ללא הנהלה יציבה, חוסר בידיים עובדות, חוסר במשאבים ותקלות אין סופיות בציוד.

מצב מורלי נמוך מאוד עד ייאוש. נמל אשדוד היה במצוקה נוראית והצטייר כנמל מושחת והלקוחות הצביעו ברגליים וחלקם לא פקדו את הנמל .

התקופה הייתה נוראית, מבזה ולא נראה היה שיש אור בקצה המנהרה. הנמל היה הגוף הכי שנוא במדינת ישראל. לתפקיד נרתם איציק בלומנטל ותפקידו העיקרי היה לשקם את הנמל מההריסות ולתת יציבות לעובדים וללקוחות.

במשך שנים רבות, עמד במתקפות אין סופיות מול כל גורם אפשרי, האמין ביכולת הנמל להשתפר, היה מלא אמונה שניתן להצעיד את הנמל לדרך אחרת.

דאג באופן אישי לרווחי הנמל ותיעדף עבודות. היה הגב של נמל אשדוד ועובדיו, גם אם לפעמים זה לא הצטייר כך, תמך בעובדים והבין יותר טוב מכולם את התקופה הנוראית ואת חובתו להצעיד את הנמל לתחרות שנמצאת בפתח.

טיפל במנופים, גייס עובדים, רכש ציוד ומנופים, ונכנס לתוכנית עבודה מקיפה. לרגע לא נשכח שפעל כמעט לבד, היה לבד במערכה את הפירות הלקוחות רואים היום.

העשייה, והראייה לטווח ארוך נזקוף זאת לבלומנטל. לא נכנס לאגו ולפיטורים, אבל רציתי להשתמש "כעוף החול .. אבל לא, מאחר שלבלומנטל לא היו הריסות ולכן נשתמש " צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים".

המדינה ועולם הספנות זכו באדם הכי ראוי שאפשר.
בהצלחה.

אור
26/11/2020 10:23:53
בלומנטל מנכ"ל חנ"י
ברכות חמות לאיש טוב
ברכות חמות לחברי איציק בלומנטל שיודע להפריד בן חחברות לבן פעילות עסקית . יושרה חוכמה חריצות אין קץ . לאחר שלמה בריימן איש רב פעלים וזכויות איציק למרות הנעליים הגדולות שנכנס אליהם בעזרת שלמה והקהילה יצליח לטובת קהילת הספנות . בהצלחה איש יקר
RELLY
26/11/2020 07:51:25
בלומנטל מנכ"ל חנ"י
ברכות
ברכות לאיציק ואיחולי הצלחה. האדם הנכון במקום הנכון.
יוסיבסן
26/11/2020 06:58:57
בלומנטל מנכ"ל חנ"י
בהצלחה איציק
האדם המתאים בזמן המתאים! החלטה נבונה ונקיה אל מול אתגרי העתיד בתחום
ניר
26/11/2020 05:39:53
היעד: 8,000 דולר ל-40 רגל
מתגעגעים לקונפרנסים?
לקח 10 שנים לענף הספנות להפנים שהוא שולט במחירי ההובלה , אם רק ישכיל לשלוט בהיצע. ביטול הקונפרנסים אפשר לחברות הספנות ליצור קונסורציומים אופרטיביים גדולים שמאפשרים שליטה טובה יותר בהיצע. היה ברור שרגע כזה יגיע. איגודי המשתמשים שיכורי הצלחה רוצים להרוס גם את הקונסורציומים, המחיר יהיה עלית מדרגה נוספת במחירי ההובלה, אלא שהפעם זה יהיה מהיר יותר. נחום גנצרסקי
ganzarski
25/11/2020 09:05:34
רציף 25: המכרז ממשיך, מוקדם לחגוג
חברות נוספות בנמל אשדוד הישן
למיטב זכרוני חוק הרפורמה בנמלים מאפשר למדינה לתת זיכיון לחברות נוספות לעבוד בנמל בתחום הסוורות נחום גנצרסקי.
ganzarski
24/11/2020 09:13:50
"שיבוץ בתחנה ללא הכשרה"
מנמל אשדוד נמסר בתגובה:
"העובד הוזמן לעבודה במשמרת נוספת והחליט על דעת עצמו שלא להגיע למשמרת אליה שובץ. כאשר הגיע העובד לעבודה למחרת, הוצמד לו חונך ע"י מי שהוסמך לכך. "לאחר שטען כי עדיין קיים פער בהדרכתו, שובץ למחר שוב להדרכה עם חונך, וזומן לבירור משמעתי על כך שסירב להתייצב בתחנת העבודה".
נמל אשדוד
23/11/2020 08:49:48
אשדוד: המכרז לרציפים הוקפא
הלפרין
שלום לך. יש לי שאלה אחת תעני לנו עובדיי הנמל שחרדים לעתידם איך יתכן שאת אישרת למחלקת ים בלעדיות ואת בעצם לא מאפשרת לחברת הנמל להחליט בעצמה עם מי להתקשר עיסקית. איך יכול להיות שאנחנו כחברה לא נוכל לצאת למכרז ולקבל הצעות לקשירת האוניות בנמל??? האם זה חוקי ההסדר הזה של מחלקות הים? איך יתכן שטרמינל דרום יוכל לקשור את האוניות שלו ואנחנו נמל אשדוד נהיה כבולים עם חבורת עובדים שנהיה חייבים לשלם להם על השירות???? האם תפקידך הוא להגן על התחרות במשק??? מצפה לתשובה ממך.
נמלן
18/11/2020 10:30:36
שוחט מנכ"ל אוברסיז
בהצלחה !!
מאחל הצלחה רבה לאורי שוחט בתפקידו החדש ולמוטי גליק - בכל דרך שיבחר להמשיך בעשייה !!
יורם אשל
18/11/2020 08:04:55
החל עם מסכה וגומר איתה
ברכות
ברכות למוטי ואחולי הצלחה בהמשך הדרך.
יוסיבסן
17/11/2020 19:22:47
דגון: חודש ללא אוניות
במחסנים

יצחק גרעיני
17/11/2020 13:31:23
החל עם מסכה וגומר איתה
מוטי גליק
הכרתי את מוטי כשהתחיל את דרכו באשדוד, הייתי אז מנהל דיזנגוף אשדוד בין השנים 1988 ועד 1992. כבר בתחילת דרכו היה מוטי מלא תושיה ויוזמה.
מאחל לו כל טוב עם פרישתו

דפני יגאל
17/11/2020 12:38:27
הלפרין: הִזָּהֲרוּ מהסדר כובל
שווה בדיקה
אינני משפטן וודאי שלא מומחה בענייני הסדרים כובלים.

שווה לבדוק ביסודיות אם משמעות מכתבה של הממונה היא שחברת נמל בשום מקרה לא תוכל לקבל מחנ"י רציף (תמורת דמי שימוש וכו וכו)? איך יוכלו בעתיד הרחוק חברות הנמל הקימות להתפתח?

מה דין מסירת של רציפים שהיו בשנים האחרונות כגון נמל היובל, רציף הכרמל, רציף קישון מזרח, מחני לחברות הנמל? אם חברת נמל ( מופרטת) תרצה מחנ"י לבנות או לקבל איזה שהוא רציף כיצד יתאפשר הדבר?

ואם כלו כל הקיצין וזה המצב אז אולי לחזור לתוכנית התפעולית הסבירה יותר לפיה רציף 24-25 ינתנו לחברת נמל אשדוד כחלק מהרחבת מסוף מכולות, ובתמורה תקבל חני רציף בתחומו (1 או 7 או 9) לטובת חיפושי הגז. האם גם "החלפה" לא תתאפשר?

בכל מקרה יש לבחון הנושא לרבות השלכות עתידיות.

יוסיבסן
17/11/2020 10:38:51
דגון: חודש ללא אוניות
אז מאיפה יש לנו תבואה? איך מסתדרים בלי הכמויות האלה עכשיו?

שלום
17/11/2020 10:26:45
רווחיות מרשימה ל-Hapag Lloyd
אני חולק עליך, ירון
שמח ראשית שיש דיון בעניין החשוב הזה. הנקודה היא שנדנדת המחירים פסקה הלכה למעשה בסוף שנת 2016. לא שאין תנודות אלא שהן מראות בפירוש על קו עלייה רצוף עם תנודות.

האם השוק ישתנה זו הנקודה המרכזית. הטענה שלי היא שבשל הריכוזיות לא "ישתנה" השוק. ועל בסיס מה אני מסתמך? על ידידתנו קורונה. אם בנפילה העצומה של הביקוש עקב הקורונה לא נפלו דמי ההובלה, מה יפיל אותם כעת?

מחיר הדלק הוא פקטור חשוב אבל בעת משבר גם הוא נופל כך שההשפעה שלו מרוככת באופן טבעי. הכלכלה חזקה מחיר הדלק עולה וגם דמי ההובלה. השנה ראינו שבכלכלה חלשה מחיר הדלק יורד אבל דמי ההובלה עולים בניגוד לרפלקס רב השנים של כולנו.

נראה מה תביא שנת 2021 להערכתי דמי ההובלה יגיעו לשיאים שלא ידענו מעולם.

חנוך ויניקמין
16/11/2020 11:30:45
רווחיות מרשימה ל-Hapag Lloyd
נדנדת המחירים
חנוך, נדנדת המחירים והעלויות מוכרת. המרחקים בין קצוות פרבולת ההפסדים והרווחים בסדרי גודל של מאות מיליוני דולרים ובד"כ אצל המובילים הגדולים במיליארדים.

בסופו של יום (או שנה) השוק ישתנה, הביקושים יתאזנו אף אם לא יחזרו למצב טרום קורונה ומחירי הדלק יעלו.

לדעתי מחירי הדלק זאת הנקודה שצריכה "להטריד" את חברות הספנות, זהו פקטור שעליו אין לספנות שליטה והוא מייצר חלק גדול מהרווח כיום וייצר את המשבר של 2008.

נקודה מעניינת נוספת, רכישות ומיזוגים, כאשר מסתכלים 40-50 שנה אחורה, היו יותר חברות בינוניות וקטנות ודמי הובלה הרבה יותר גבוהים. נכון,

עלויות תפעול של אוניות 250-450 teus אחרות לגמרי, אבל עדין כדור הארץ סב על צירו. היום לאחר כל הרכישות והמיזוגים חברות הספנות לא מצליחות לשלוט במחירים.

מבחינת הענף הייתי מגדיר את הקורונה בחזקת "ישועת השם כהרף עין". כמו שזה נראה המצב שונה עבור המשלחים שחוו פריחה וכיום נתקלים בקשיים.

yaronzeelim
16/11/2020 10:45:45
מכרז לממגורות דגון בחיפה
מחיר מפוקח...?
ליבואן (התמים?). מחיר מפוקח אומר שאי אפשר להעלותו ללא אישור. במידה והמפעיל יביא הוכחות לפיקוח שהעלויות שלו עלו (במקרה זה, התשלום הגבוה שהוא משלם לחנ"י), הפיקוח יאשר העלאה. כך זה נעשה במחירי הלחם, החלב וכד. ממליץ לך לצפות לעלית מחירים....

נחום גנצרסקי נ.ב. מדוע היבואנים לא מודאגים מכך שאין מדדי שרות כקריטריון לזכיה במכרז?

ganzarski
16/11/2020 08:16:08
עובדי נמל מפגינים
אוייש
אבי אדרי היקר זהו באשדוד סיימת את תפקידך. גם אם תחתום הסכם יחד עם הזמיר של ציוד מכני ושלגייה מההנהלה והאלוף הפטיציות מתפעול.

א.הלאומית תחליף אתכם
ב.להסכם שתחתמו לא יהיה שום משמעות בשטח.
ההצעה אל הנהלת הנמל היא חכו אל תחתמו כי אחר כך לא יהיה מי שיבצע את ההסכם.

אדון אדרי תפסיק להתהדר ברפורמות שעשית הריי הרסת במו ידיך את כל ענף התחבורה ב 12 שנות עבודתך.
ביום שלא אתה והצוות שלך יהיו בנמל רק אז יבינו כולם מה עשיתם לנמלים בעשור האחרון ימים יגידו.

עובד מודאג
16/11/2020 08:00:06
מכרז לממגורות דגון בחיפה
מחיר מפוקח
מחירי הפריקה והטעינה מפוקחים ורשומים בתוך האחסנות וכל הטיפול בתבואות עד למסירה, מי שלא יזכה לא יוכל לחייב שקל אחד יותר מהמחיר המפוקח שנגבה כבר היום מכולם, אז מאיפה תגיע ההתייקרות הצפויה?????
היבואן
15/11/2020 19:24:53
שיאי תפוקה בפול גוררים
BPR
הנתונים מאוד מרשימים. אך המדד הנכון והמקובל לפריון נמלי הוא BERTH PRODUCTIVITY RATE - BPR המבטא את מספר התנועות - MOVES לשעת שהייה, כלומר מקשירה עד התרה.

אודה ל"מטען" אם נתון זה יפורסם גם כן לאוניה זו, וכל ידיעה אחרת בנושא פריון נמלי. בטוח שנמל חיפה יצטיין גם ב-BPR וניתן יהיה להשוות את יעילותו לנמלים אחרים.

ה-BPR משמש את חברות הספנות לתכנון שהיות ובחירת נמלים. הוא מבטא אינטגרטיבית את היעילות המצרפית של כל גורמי הייצור, שיטות העבודה ונוהלי העבודה בכל נמל.

david
15/11/2020 10:12:00
מכרז לממגורות דגון בחיפה
קריטריון לזכיה?
פעם נוספת אנו עדים למכרז שיעלה את יוקר המחיה בישראל. זוכה במכרז יהיה זה שמשלם הכי הרבה לחנ"י. כמובן שהעלות הזו תושתת על הצרכנים הסופיים בשרשרת העלאות של שרשרת הייצור. ושוב פעם אין מדדים מחייבים לשרות. לפחות לא בכתבה. צפו לעליה במחירי הלחם והבשר (מזון לבהמות) נחום גנצרסקי
ganzarski
15/11/2020 09:15:52
מכרז לממגורות דגון בחיפה
קריטריון לזכיה?
פעם נוספת אנו עדים למכרז שיעלה את יוקר המחיה בישראל. זוכה במכרז יהיה זה שמשלם הכי הרבה לחנ"י. כמובן שהעלות הזו תושתת על הצרכנים הסופיים בשרשרת העלאות של שרשרת הייצור. ושוב פעם אין מדדים מחייבים לשרות. לפחות לא בכתבה. צפו לעליה במחירי הלחם והבשר (מזון לבהמות) נחום גנצרסקי
ganzarski
15/11/2020 09:15:09
פוגל: "לבנות את הנמל מחדש"
יש לו קבלות
בהצלחה למספנות ישראל. בהצלחה לכול מי שהגיש הצעה. אין לי ספק שתיבחר ההצעה הטובה ביותר. השמיים (כולל החלל) הם הגבול והדרך, דרך ארץ.
אריהגביש
12/11/2020 10:47:31
"נמלצ´יק שיצר תחרות"
שכר מינימום זה שכ
בקרוב אצלכם
חשבון פשוט
12/11/2020 07:08:33
פוגל: "ארבע שנים לשכנע את DP"
לא ממש מבין
האיש לא מבין במכולות כנראה. מוכר אשליות.
משנע
12/11/2020 07:07:33
פוגל: "לבנות את הנמל מחדש"
לא קונה
כמה נפיחות. החדשות הכי רעות לנמל חיפה שיכולות להיות. עתיד שחור.
חי בסרט
12/11/2020 06:57:42
חיסון מחפש לוגיסטיקה
נחום זה נגיף
מיקרוב זה חיידק. שניהם לא מחוסלים בקור קיצוני ככל שיהיה.
חנוך ויניקמין
11/11/2020 13:34:31
אלקובי: "לא למכור בנזיד עדשים"
מענה לדור ב
תתעורר מי זה אלקובי? הוא מכר אתכם נגמר הסיפור שלכם. מי מתייחס אליו בכלל? אם במהלך המו"מ לא התיחסו אליו אז עכשיו כשהגוף הולך להיות פרטי? תתעוררו לפניי שיימכר הנמל עכשיו תחליפו ייציגות גם בוועד ןגם את הכללית תעברו ללאומית ותתחילו להלחם באמת!!!!!
דור א
11/11/2020 10:41:04
מחלוקות בין האוצר לתחבורה
לשרת התחבורה אין כל מושג מה קורה , היא מובלת עי גורמים ושולחת לאוויר הצהרות פופוליסטיות על מנת לקושש קולות - פשוט בושה וחרפה
ג.
11/11/2020 10:33:47
אלקובי: "לא למכור בנזיד עדשים"
זאת אחת הסיבות לא לשלם מחיר גבוה לנמל , עלות העובדים וההתנהלות הכוחנית והדרישות הגבוהות שלהם יגרמו למחיר נמוך - העובדים הביאו זאת במו ידיהם , כך גם הקמתו של " טורף העל" במרחק של 2 ק"מ מהם
הקונה
11/11/2020 10:31:04
חיסון מחפש לוגיסטיקה
מהי טמפרטורת ההזרקה לגיף
באיזה טמפרטור יהיה החיסון בשעה שהוא מוזרק לגוף? או שהחיסון יינתן בכדורים לבליעה? בכל מקרה רק הקור יהרוג את המיקרובים
ganzarski
11/11/2020 10:24:55
אלקובי: "לא למכור בנזיד עדשים"
כל הכבוד
כל הכבוד אלקובי אנחנו סומכים עליך שיגיע המשקיע תדע לנווט את האוניה לנמל מבטחים המשך בעשיה שלך כולם מאחוריך.
דור ב
11/11/2020 05:19:22
"לעצור את הקמת המרינות"
אין גבול לפופוליזם
המרינות בישראל תופסות חלק זעיר מקו החוף, ומאידך תורמות לאיכות החיים ולרוחה של הציבור כולו. ראו לדוגמה את כמות המבקרים הגדולה שאינם שייטים במרינות. מצאו על מה להתעלק..
galram יום גולן
10/11/2020 11:11:34
שרף: "כמו גיס חמישי"
עמית
מכיר את השיר אני אפס אני אפס מהיום הוא יתנגן לך במח העלוב שלך
אשדודי שגדל איתך
10/11/2020 07:11:50
סוכמו עקרונות ההתייעלות
תקשיבי את
עובדים אתיופים??????? ישראלים יחתיכת כלום ואם הם היו רוסים או קווקזים או פרסים או מרוקאים תגידי את גזענית או מה? את שרה בישראל??? את בושה ועוד משהו לא להכניס טלפונים??? למה מה יש לכם להסתיר הריי את אמורה להתנהל לפי החוק. חייבים לחקור את הפשע הזה שנקרא הסתדרות וועדים עלובים ומדינה . אני מתבייש במדינתי לאן היא הגיע. מכירת עובדים להגדיר את האתיופים כמשהו שונה חריג. בצבא האתיופי נלחם יחד עם הישראלי זה בסדר נכון מירי??? אפשר להחזיר את המפתחו. המדינה נגמרת לנו
אתיופי/ישראלי
10/11/2020 07:08:15
אשדוד: הבחירות בתפעול נדחו
אוי הדיקטטורה. עד מתי נהיה שבויים ?
עובד מודאג
08/11/2020 07:48:20
בוטבול: יפרשו מספיק
בושה בושה בושה.
אחד שיודע
05/11/2020 06:08:24
זלצמן: "להותיר את אשדוד ממשלתית"
אהבתי את הניתוח המרשים של רואה אחרת- בעילום שם הנייר סופג הכל

zeev
04/11/2020 09:55:08
סיבוב פרסה: ביטון לוועד?
גדי בוטבול יו"ר ועד תפעול פוגע בפרנסתם של עובדים ובכבודם דינך יגיע מלמעלה ר4ה הוזהרת בורא עולם רואה אותך.
עובד מודאג
04/11/2020 08:36:41
"בניגוד לחוק"
ההסתדרות חברה יד ביד עם הממשלה כנגד העובדים!!!!!
אזרח מודאג
04/11/2020 08:34:29
בקל: "שירות שוויוני"
"האינטרס שלהם הוא להימנע מעיצומים" חחחחחחח אדון מקל יודע מה הוא אומר העובדים הטיפשים אכלו אותה בגדול.
הקצין
04/11/2020 08:03:17
בקל: "שירות שוויוני"
מה חסר?
חשבתי שיבואו לחלק ארגזים של שטרות... זה מה שהם מביאים? כרטיסי עובד? המשך יבוא...
חילקו מידע
04/11/2020 07:30:32
סיבוב פרסה: ביטון לוועד?
ההנהלה מפחדת מבי
ביטון מהווה איום על ההנהלה, אם יבחר לוועד ויעמוד בראשו, יעשה המון כאב ראש להנהלה שכיום עובדת מול וועדים חלשים וכנועים.
בכיר בהנהלה
04/11/2020 07:25:22
סיבוב פרסה: ביטון לוועד?
דרוש שינוי
אין ספק,מישל ביטון מועמד ראוי,בעל הכישורים המתאימים בתקופה הקריטית לנמל.
דורון
04/11/2020 06:58:08
מחלקת הים עוברת היום
מחלקת הטייקונים
היישר לרשימת החברות עם השכר הגבוה בארץ
אלפיון עליון
03/11/2020 11:52:29
זלצמן: "להותיר את אשדוד ממשלתית"
זלצמן טעות בידך
קצב ההתקדמות בחיפה אכן מהיר יותר, אבל לא מהטעמים שאתה מציג. נמל אשדוד מורכב יותר ומגווון יותר מנמל חיפה.
אופי הפעילות בנמל אשדוד שונה באלף מונים מנמל חיפה. מקבלי החלטות מתחילים קודם בקטן, בודקים את היכולת לעשות שינוי ורק אז פונים למנגנונים גדולים יותר.

היקף הפעילות של חיפה לא משתווה לנמל אשדוד. הטעות של נמל אשדוד שהוא טרם הפנים את יכולותיו, במידה ונמל אשדוד יפעיל יותר אמצעים והוצאת ידיים, רוב הפעילות תופנה לאשדוד ולכן המשקיע שירכוש את נמל חיפה לא יצטרך להשקיע הרבה.

באזור הצפוני שלושה נמלים שאין שום צורך בהם, תראה את הסידור החיפאי בקושי יש עבודה לנמל חיפה.

נמל המספנות נוגס קשה בנמל אשדוד ובמטען הכללי, גם פה לנמל אשדוד יש אפשרות להפוך את הקערה. נמל אשדוד הינו העורק המרכזי של מדינת ישראל והמדינה לא תמהר לוותר עליו.

רואה אחרת
03/11/2020 11:50:35
ביטן: לא אתן לפטר את יוצאי אתיופיה
אדון ביטן היקר
בנמל חיפה קיימים עובדים שגם הם בסטטוס של העובדים בנמל אשדוד דין עובדים אלו כדין העובדים הלא מוגנים בנמל אשדוד ולא משנה צבע עורם או מגדרם מברך את פועלך מצטרף למאבק על זכויות אחרון העובדים

אציין כי בפגישה שקיימתי עם שדת התחבורה מירי רגב העלתי סוגייה זאת והיא אמרה שטענותי מוצדקות ותדאג לטפל בעניין

בברכה גיא

גיאעודי
03/11/2020 11:15:33
מחלקת הים עוברת היום
זאת בכייה לדורות ! אכן מח הים עוברות כמו שהן וזאת בדיוק הבעייה : ראשית נתנו להם מונופול ל 25 שנה - שערורייה ! ש הרי זה מקבע את ההתנהלות המונופוליסטית שלהם . חוסר יעלות , התנהלות ש גובלת ב חצי אנרכיה , לא פעם המובילים הימיים ו עובדי הנמל נפגעים היות ולא מכניסים /מוציאים אניות בזמן . ישנם גורמים במחלקה ש מתנהלים כ שוטרים/השופטים/והמוציאי לפועל ועוד היד נטוייה ... זה לא ימשך להרבה זמן
המבין
03/11/2020 10:54:08
מחלקת הים עוברת היום
כמה רעש עושים ממעבר של מחלקה שאמורה להיות שקופה למשתמש.
לא מבין מה כל הרעש שאתם עושים ממעבר מחלקות הים . שוכחים לרגע , בסה"כ מדובר על כניסה והוצאה של אוניות לנמל . מה זה כבר משנה למוביל הימי מי מכניס את האוניה ולאן הוא שייך. לגבי חנ"י -- כלל בסיסי ולא נכשלתם . נתב תמיד ימתין לאוניה, כניסה או יציאה תוך שעה מסיום עבודה או / הגעה. את ההפסקות שיעשו בהתאם לפעילות .
ימאי
03/11/2020 10:37:44
מרכז מיון בשלוש משמרות
 9 בנובמבר 2020



אמזון לישראל דרך דובאי
 29 באוקטובר 2020



אמזון מסתדרת בכוחות עצמה
 18 באוגוסט 2020



יבוא חבילות מסין נעצר
 10 בפברואר 2020



ביקוש לרכבי חלוקה
 27 בינואר 2020



גניבות של 25 מיליון דולר ביום
 22 בינואר 2020



קריאף: אמזון תהיה קטר בישראל
 28 בנובמבר 2019



תוך שעתיים, טוב שעה
 27 באוגוסט 2019



אמזון: נתח בחברת תעופה
 26 באוגוסט 2019



עליבאבא: 8 מיליון דולר בשעה
 19 באוגוסט 2019



FedEx שוב מתגרשת מאמזון
 8 באוגוסט 2019



eBay מציעה שירותי לוגיסטיקה
 30 ביולי 2019



מבלדרות לים
 28 ביולי 2019



התשלום המקוון ישתנה
 21 ביולי 2019



מי עוד התנפל על אמזון?
 17 ביולי 2019












כניסה למנויים

מזכיר סיסמא










למגזין הדיגיטלי



טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



טלפון 08-9105555


צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
מחיר חבית היסטורי
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
רשם החברות
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.