המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
"מזמין את המדינה לחקירה"
חוסר בעובדים
חייבים לבא להסדר עם ההסתדרות גם אם זה יעלה כסף. לתת תמריץ לשנה כי אחרת תהיה התפרצות אינפלציונית . אין מקום לעקרונות יש מקום לניהול פרקטי ופרגמטי
RELLY
20/01/2022 11:00:58
מי יקפוץ ראשון למים?
הכל חרטא
סחתיין על הסינים עושים ספין נחמד שעובד על כולם. הם לא רוצים מטען כללי, הם לא ערוכים למטען כללי, הם לא מתכוונים לעשות מטען כללי. הוציאו ספין שיש אונית ברזל בדרך, כל העולם ואחותו שלא יודעים איך נראה רציף, ובטח לא מבינים שאין כזה דבר פריקה עצמית מלאה של ברזל, קופצים כמוצאי שלל רב. והסתדרות - היסטרית ממילא נלחצה והשתוללה. התוצאה - בלגן בנמלים הממשלתיים, מי מרוויח - הסינים. ומי מפסיד? כל היתר.
ספינולוג
20/01/2022 07:58:02
"מזמין את המדינה לחקירה"
ביזיון
אדרי, לך לישון , שלטון ההסתדרות ו הוועדים ניגמר . מגיע לעם ישראל שיסיר מעליו את "שלטון" ההסתדרות . ההסתדרות היא הרעה החולה של כלכלת המדינה , שלטון שררה של הוועדים החזקים במשק שמרוויחים משכורות עתק , מגובים בעסקנים רדודים . -הכל יתנפץ לכם בפנים
הכועס
20/01/2022 07:36:51
מי יקפוץ ראשון למים?
לא יאומן
כל מי שמאיים בצורה ישירה או עקיפה לנקמה או פעולה אחרת נגד הסוכן שיקפוץ למיים דינו תביעה עי רשות התחרות ותביעת נזיקין עי הניזוקים . לא יאומן ש אנו עדים למצב שכזה , זאת התנהלות של מאפיה וצריך לשבור אותה מייד .
אביר השלטון
20/01/2022 07:30:35
פארק לוגיסטי בעורף הנמל
יהיה חיבור רכבת ?
יהיה חיבור רכבת ?
לוגיסטיקן
20/01/2022 06:55:15
חם בחיפה ובאשדוד
מדויק ממש
אם הנמלים החדשים היו מתמקדים בלהשתפר במכולות ובזה בלבד, כולם, כולל הם, היו מרוויחים. אבל הפופוליזם שולט ובינתיים צים מקבלת תפוקות מבישות בנמל המפרץ ונמל הדרום עסוק בלאסוף מכולות ריקות שעפות ברוח.
צודק
18/01/2022 10:00:57
חם בחיפה ובאשדוד
חוסר חשיבה שגובלת ברשלנות פושעת
בראיה טקטית, טעות חמורה של האחראים. פריקה של מספר אוניות עכשיו לא ישנה הרבה בראיה כוללת על המצב בנמלים בפרט ובכלכלה בכלל. היו צריכים לחכות עם צעד כזה אחרי הרצת הנמלים החדשים שכבר לפני הדלת, כאשר הנמלים החדשים כבר יעבדו כמו שצריך ואז לאיומי הועד לא תהיהמשמעות כמו במצב הנוכחי שעדין אין לנמלים הישנים אלטרנטיבה מתפקדת...
מנחם מנדל
18/01/2022 09:18:47
ברזל בפריקה עצמית
וודאי שעומד
אם יש לה רציף שרק היא יכולה להיקשר ולפרוק בו וודאי שזה קביל. זה כמו לשאול איך אוניית גלנוע נכנסת לרציף יעודי בלי להמתין. או דלק. או כימיקלים.
עומד
18/01/2022 08:38:00
חם בחיפה ובאשדוד
בכל הכבוד
נא להעביר את הטקסט שאתה כותב באיזושהי תוכנה למניעת שגיאות כתיב.
מינימום
18/01/2022 08:35:13
ברזל בפריקה עצמית
אופס....
האם הכנסה של אנייה כזאת ללא תור היא בהתאם לכללי התור התפעולי ? רספ"ן - אנא בדיקתך
המנתב
18/01/2022 08:00:53
חם בחיפה ובאשדוד
לא לאיים
ראשי הוועדים : הזמנים בהם היה לכם את כל הכח והשררה נגמרו. לא לאיים היות וכל הפעולות רק יפגעו בכם . בשביתה מטעני המכולות יזרקו בנמלים אחרים , יוכרז גמר מסע .היבואנים ישלמו עוד הרבה להבאת המטען ארצה , יעלו מחירים , הכלכלה תפגע ואתם ומשפחותיכם תשלמו יותר על המצרכים . אבל ברור שלא איכפט לכם היות ואתם מרוויחים סכומי עתק ולמעשה לא עובדים בעבודה הרגילה של עובדי נמל . הנה הגיע התחרות ואתם מאבדים אשתונות . אתם הבאתם זאת על עצמכם ב שנים של התנהגות כוחנית
זה שלא מפחד
18/01/2022 07:54:26
סוף סוף הזמנה
נפלאות הקורונה
לכל המקטרגים שטענו בניגוד לדעתי שיימי השפעת הקורונה על מחירי ההובלה הגבוהים בענף הספנות קרובים לסיומם לקראת אמצע 22, אמנם לא סיימתי קורס נביאים מתקדמים אבל לא מסיימים לבנות אנייות מטען לא תוך חודשים ספורים, בטח שלא 555 אניות..... עוד צפויים לנו אתגרים
לאופר עמית
18/01/2022 06:10:12
חם בחיפה ובאשדוד
חחחח
אוייששש נו שוב פעם הניגון חוזר תפתחו את העיניים יש בחירות רבותיי בחירות בפתח. לו כבשים יכלו להצביע הן תמיד היו מצביעות לזה "שמאכיל " אותן,למרות שהוא גם זה שישחט ויאכל אותן בסוף.
הקצין
18/01/2022 04:27:39
היו מציאותיים בבקשה
האסימון עוד לא נפל
יש רק פתרון אחד להנעת אוניות בדלק ירוק - דלק גרעיני. כל הפתרונות האחרים, אינם אלא אחיזת עיניים פוליטית. מניח שעד 2030 האסימון יפול.
david
17/01/2022 16:10:27
אשדוד: קנס של 1.5 מיליון
אחריות
ומי בנמל משלם על זה ? לא רק על הקנס אלא על העובדה ש ציוד שנקנה אינו בשימוש , זריקת כספי ציבור , חוסר ניצול תשתיות ופגיעה באיכות הסביבה . אף אחד כנראה אינו לוקח אחריות , הרי מדובר באנשים שלקחו החלטות או מדיניות .
אביר איכות הסביב
17/01/2022 07:08:11
אולטימטום מטען כללי
התחיבות - כן או לא?
האם יש איזשהו מחסמך בו התחייבה המדינה או מי מטעמה שהנמלים החדשים יטפלו אך ורק במכולות? אם כן נא להציג אותו. אם יש רק "הבנה" של ההסתדרות אזי ההסתדרות "אכלה" אותה. נחום גנצרסקי
ganzarski
16/01/2022 13:13:23
הדרי: "ניצול ציני של חירום"
הביתה
אף סמנכ"ל (בעבר ובהווה) לא שווה את הכסף שמשלמים לו. גב' הוזמן -בכור: אתם בבעיה קשה, הניהול כשל , אתם אובדי עצות, צריך לעשות חריש עמוק בשדרת הניהול. גם אם יכאב, זה הזמן ללא שום היסוס!
זה שיודע
16/01/2022 11:00:03
עם חלון או בלעדיו?
גם אם זה חדר מיון
כל משאב, גם חדר מיון, יש לו קיבולת. ביקוש מעבר לקיבולת יוצר תור. תור=המתנה. גם בחדר מיון מייצרים העדפה. מקרים דחופים יש קדימות. בחדר מיון יש תור תפעולי.

אי אפשר לדמות פקידה של אונייה כמקרה חירום. מהרגע שאונייה נחכרת אנו יודעים שהכוונה לפקוד נמל מסוים עם מטען מסוים. חדר מיון דוגמא לא מוצלחת.

חנוך ויניקמין
16/01/2022 10:37:02
הדרי: "ניצול ציני של חירום"
ניהול כושל
האחראי לכאוס בבתי המלאכה הוא סמנכ"ל לוגיסטיקה ורמח ציוד דני גת שהרגילו במשך שנים את עובדי בתי המלאכה לא לעבוד, לקצר הליכים, לעגל פינות, לעשות קומבינות, לברוח מהנמל ולקבל שכר גבוה בזכות תורנים שמדפיסים את כרטיס הנוכחות לבורחים מידי יום ביומו.

זאת התרבות שהנחילו לעובדים ועל זה הגנבים עוד רוצים כסף, ממש אבסורד. הסמנכל לוגיסטיקה צריך לשים את המפתחות וללכת ויפה שעה אחת קודם. ככה נראים הדברים שחבר מביא חבר לעבודה

הכל התחיל בכך שסמנכ"ל תפעול הקודם איציק כהן שלף את הפקוד שלו מהצבא ישר לתפקיד סמנכ"ל לוגיסטיקה בלי דקה ניסיון באזרחות.

שחיתות במלוא מובן המילה שנחקרת כעת במשרדי מבקר המדינה ובתנועה לאיכות השלטון.

צופה מהצד
16/01/2022 09:05:54
הדרי: "ניצול ציני של חירום"
הצחכתם אותי
אתם מצפים לתום לב מאדרי או מהוועדים? אם כן אתם חיים בלללנד. תפסיקו להיתמם, כבר הכינו פנייה לבית הדין לעבודה. אדרי הינו עסקן הסתדרותי מדרגה נמוכה, לא לחינם הרבה עובדים רוצים לעזוב את ההסתדרות הכללית.
איש פשוט
16/01/2022 08:05:13
אולטימטום מטען כללי
די נמאסתם
מר אדרי, לא יעזור לך דבר. אי אפשר לעצור את הקדמה, גם אם תשבתו זה רק יתהפך עליכם. אם כתב ההסמכה מתיר לנמל לקבל כל סוגי מטען , כך יהיה! פה זה לא הנגב, מקווה שכאן ישנה משילות.
הבורר
16/01/2022 07:58:25
עם חלון או בלעדיו?
אוניות מטען כללי
אוניות מטען כללי זה לא חדר ניתוח זה חדר מיון. ולחדר מיון לא מתאמים תור. אגב, בצורה זו הניצול של הרציפים יעיל יותר.
צביקה
13/01/2022 12:48:46
לוי: הנתבים מסרבים לעבור
מעולם לא צחקתי לגבי הדרישה לקשור מכליות
מליונים של דולרים כדמי השהייה שילמו בעלי מטענים שהביאו דלק למקשרי חברת החשמל. ולמה? כי העדיפות תמיד נינתנה לאוניות בתוך הנמל. גם "המחלה" שהיתה תוקפת את אנשי מחלקת ים כאשר היו צריכים לקשור מכליות בחוץ. סוף סוף נמצא פתרון שעובד מצויין. לא מדובשך ולא מעוקצך. נמל אשדוד קיבל כספים עבור אפס עשייה, רק עבור הזכות שהמכליות עגנו בתחום הנמל. השירות היחידי שהנמל התבקש לתת זה שירותי סירה שגם את זה עשו בצורה מחורבמת. חשבנו לתומנו שעם המעבר לחברת תעבורה ימית הלקוחות יוכלו לקבל סירה לפני השעה 8:30 בבוקר ולפני שתמו כל סבבי הקשירות, אבל התבדינו. אז תנו לנמל אשדוד לקשור מכליות? הן תצטרפנה לסבב האוניות הממתינות מחוץ לנמל.
חשמלאי
13/01/2022 08:28:43
עם חלון או בלעדיו?
צא ולמד
אניות קו אינן אניות מזדמנות . אניות מכולה ברובן הינן אניות קו ובלי חלון לא יפקדו את הנמלים. לו"ז הפלגות הינו אחד מ עמודי התווך של אניות קו , כל פגיעה בו משפיע קשות וגורם נזק גדול למוביל הימי . לא פעם בגלל המצב בנמלים אניות חלון אינן נכנסות בזמן לחלונן . בכל פעם ש נמל אינו מתפעל אנייה בחלונה , המוביל הימי ינסה לדלג על הפקידה ו יפקוד את הנמל המתחרה . רציפים צריכים להמתין לאניות ולא אניות לרציפים . עשרות האניות ש ממתינות מחוץ לנמלים רק מוכיחות את כשלון ההנהלה של הנמל . כל התרוצים הם רק דיבורים בעלמה . המציאות היא זאת שקובעת -והכל במשמרת שלהם .
המפעיל
13/01/2022 07:10:55
לוי: הנתבים מסרבים לעבור
כשלון של המדינה
זאת שערוריה ש המדינה נתנה בילעדיות ל שרותי מח ים לחנ"י וחברת הבת ל שנים רבות .זה פוגע בשרות , בילתי יעיל , פגיעה בתחרות והנצחה של המצב הנוכחי ש בו ישנם הרגלים מגונים של העובדים ש מרגישים ש הם מורמים מהעם אלה אנשים עם משכורות עתק (שיאני השכר במשק) שמייצג אותם עסקן פוליטי בדרגה נמוכה . האם מישהוא בדק כמה סה"כ אנשים מייצג מר לוי ? הגיע הזמן ש הטוענים ישפרו את השרות , יחשבו איך להעלות תפוקות , איך להתיעל ולכבד את מקום עבודתם . -די ל דאווין
המנתב
13/01/2022 07:01:03
סכסוך עבודה באשדוד
סמנכל לוגיסטיקה
בתי המלאכה באשדוד מתנהלים כמו מוסך בעזה והכל אודות לסמנכל לוגיסטיקה חסר ניסיון וידע בכל מה שקשור לנמל, ככה זה שסמנכל תפעול הקודם מצניח לתפקיד סמנכל לוגיסטיקה את הפקוד שלו לשעבר בצבא ללא כל ניסיון באזרחות במערכת מקבילה, מועדון החברים שפתחה כאן הנהלת הנמל היא המקור לקריסת המערכות שמתרחשת בנמל תוסיפו על כך וועדים חסרי אחריות שלא קוראים את המפה והינה קיבלנו כאוס שעליו ישלם הציבור ובעלי המטענים והכל בחסות סמנכל לוגיסטיקה כושל.
בכיר בהנהלה
12/01/2022 06:01:23
תורת המשחקים
משחקי הקץ
ענף ספנות המכולות פועל באסימטריה מובנית. בין בעלי אוניות מכולה וחברות שירות קיימים חוזים קשיחים שמחייבים את שני הצדדים. בין חברות שירותי ספנות המכולות ובעלי מטעני מכולות קיימים הסכמים מסחריים שמימושם תלוי ברצון הטוב של שני הצדדים.

בעוד שבמקרה הראשון שני הצדדים מקיימים את החוזה באופן קשיח במקרה השני קיום החוזים גמיש לחלוטין, ולכן עקומות מחירי ההובלה נוטות לעליות או ירידות חדות.

מה ששונה בעת הזו לעומת תקופות גאות ושפל קודמות זה היקף שיתופי פעולה בין חברות הספנות הגדולות, שאולי מנועות משפטית מתיאום מחירים, אך יכולות לווסת מעשית את ההיצע המשותף.

כיום הוויסות מבוצע בפועל על ידי הצפיפות בנמלים, שמקטין את ההיצע בפועל על ידי הגדלת זמני הסבב.

מבחינת השוואת המחירים לעבר, יש לקחת בחשבון את התשומות העודפות של חברות הספנות הנובעות מהגדלת הסבב, הן של האוניות והן של מלאי המכולות.

אין ספק שבעתיד הלא רחוק, עם שוך הפנדמיה, והדי.אן.אי הספנותי של צבירת עודף קיבולת בזמנים טובים, יביא להיפוך השוק וירידה תלולה של מחירי הובלה. BACK TO THE FUTURE.

david
11/01/2022 16:01:17
תורת המשחקים
דילמה שאינה תלויה בזמן
הדילמה שכולם (בעלי אוניות, חברות ספנות ולקוחות) מאותגרים על ידה היא אותה דילמה של אלה שקונים פורוורד בבורסה.

השאלה היא האם קניית הפורוורד היא לצרכי השקעה ורווח או לצרכי גידור הוצאה (או הכנסה) כלשהיא.

לדעתי כיוון שמדובר במו"מ ולא קניה בבורסה, כל שחקן יכול להגן על עצמו באמצעות החוזה

לדוגמא: בהנחה שמחירי ההובלה בחוזה נמוכים משמעותית מתחת למחירי ספוט (איך מודדים?), ניתן ללקוח אפשרות ל"הגן" על עצמו על ידי הצמדת המחיר לספוט.

אם הספוט עולה גם המחיר שלו יעלה אבל תמיד יהיה פחות מהספוט ואם הספוט ירד אזי בוודאי שמחיר ההסכם שלו ירד...

יש עוד פתרונות. פנו ליועצים מביני עניין במו"מ.

נחום גנצרסקי

ganzarski
11/01/2022 12:36:37
תורת המשחקים
תורת המשחקים
הצלחנו להוכיח לא פעם ולא פעמיים שאנחנו לא נוטרים טינה ולא זוכרים כלום...

המחיר תמיד שיחק ותמיד ישחק...

בעלי המטענים הגדולים יכולים לחתום על חוזים ארוכי טווח של שנתיים ויותר ובגלל שיש להם הרבה מטען יכולים כל סוף שנה לבדוק כמה העמיסו על מחירי חוזה כשהיו טובים וכמה על ספוטים בהתאמה.

הממוצע תמיד יעמוד לצדם.

מישהו שהוא משהו
11/01/2022 09:17:04
סכסוך עבודה בפתח אשדוד
מנכל חלש
כמנהל עבודה בכיר אני יכול לומר בלב שלם שלעובדי בתי המלאכה באשדוד לא צריך להוסיף כסף, להיפך צריך להוריד להם כסף על חוסר מקצועיות ועל השבתה מכוונת של מנופים וכילים בקו המים. ההסכם הזה הוא בלוף אחד גדול אותו מוביל סמנכל לוגיסטיקה ששבוי בידי וועד שעסוק בהרס הנמל.
מנהל בכיר
11/01/2022 07:31:10
"הפכנו לשק חבטות"
תורגמן אתה בושה וחרפה
עובד מודאג
11/01/2022 07:22:09
סכסוך עבודה בפתח אשדוד
שוב ההסתדרות שומרת על עצמה יש בחירות במאי אנחנו נשמע על הרבה סכסוכים במשק. אחריי שחתמו על הסכם רפורמה אחד הגרועים במשק עכשיו הזמן לעשות שרירים הנה אנחנו פה בשביל העובדים. חלאות עובדים יקרים תתעוררו ותעיפו לעזזאזל את הוועדים שלכם הם מוכרים אתכם בשביל הכסא. כמובן בהובלת אבי אדרי ואלון וויס והעומד בראש איש הפחים מעיריית תל אביב.
הצופה
11/01/2022 06:45:13
סכסוך עבודה בפתח אשדוד
חקירה !
אם מה ש נכתב נכון , ש הנהלת הנמל מבצעת במכוון טיפול חסר בציוד אזי יש לפתוח מיידית בחקירה בנידון , אין עשן בלי אש , ועובדה , התקלות בציוד ממשיכות , המענה לפתרון לא מביא ל תוצאות והמנכל לא מביא לשינוי המצב . האנרכיה שולטת בנמל . כל ההנהלה צריכה לשים את המפתחות וללכת הביתה .
המחלקה המשפטית
11/01/2022 06:30:37
אדרי: "מנהיג לא מתפטר"
אבי אדרי
אבי אדרי אתה בדיוק ההפך ממנהיג אתה אולי היית פעם מנהיג היום אתה עסקן עושה דברם של העסקנים והמדינה כל תפקידך הוא לפרק את כוחם של עובדיי הנמלים בכלל ועובדיי התחבורה בכלל. אתה כל כך מתגאה שאתה מלווה 15 שנים את עובדיי הנמלים חתמת עשית ובסוף מה יזכרו ממך שמכרת את עובדיי הנמלים ופגעת קשות במעצדם ובשכרם של עובדיי הנמלים . לסיכום איך אתה חי עם עצמך? אתה בושה
הצופה
10/01/2022 08:35:39
משאיות: 30% מהתאונות הקשות
לפתח את הרכבת
להקים מסופים ברחבי הארץ ולחבר את הנמלים לרכבת
הקטר
10/01/2022 07:16:53
אדרי: "מנהיג לא מתפטר"
אנרכיה
האם יו'ר וועד כזה או אחר מורם מ העם ? היכן נשמע ש ההנהלה אינה יכולה לזמן לשימוע עובדים כולל אנשי וועד . זאת זילות תפקידה של ההנהלה ופגיעה בעסק. הגיע הזמן ש העובדים יעבדו וההנהלה תנהל . בנתיים כולם מרוויחים משכורות עתק , אך פוגעים בלקוחות בהנף יד היות וחושבים רק על הכיס והכח שלהם . ולמר אדרי , היית ונשארת פופוליסט , עסקן היסתדרותי ברמה בינונית
השופט
10/01/2022 07:08:25
צו נגד המעבר לתעבורה ימית
הצו בוטל
בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב ביטל אתמול את הצו הארעי שנתן ל-31 עובדי עגינה של חנ"י נגד המעבר לתעבורה ימית אשדוד בנימוק כי אין לבית הדין סמכות לדון בהליך.

"העובדה שבבית הדין מתנהל מהלך בין המבקשים או חלקם לבין הממונה הראשית על יחסי העבודה אינה מקנה סמכות מקומית לבית הדין לדון בהליך".

חנוך ויניקמין
10/01/2022 00:51:41
אשדוד: סכסוך עבודה
פח זבל
יו" וועד פח זבל כל מילה נוספת מיותרת
פח
09/01/2022 12:22:06
ועדי טרנספורט וסוור התפטרו
אדרי ימוכר עובדים לך תשיר עם הבן שלך בפאבים תעזוב את העובדים חיסלת אותם.
הזמיר
09/01/2022 09:10:09
אשדוד: סכסוך עבודה
עבודה בעיניים
מנכל שבוי בידי ההסתדרות ובידי וועדים כושלים שמשחקים בו כרצונם, כנראה שניהול זה לא הצד החזק שלך ממליץ לך לקבל שיעורים פרטיים מקודמך לתפקיד איציק בלומנטל, תשכיל ללמוד ממנו איך מתייחסים לוועדים שלא שווים אגורה.
סוכן אוניה
09/01/2022 07:32:10
צו נגד המעבר לתעבורה ימית
זהירות
חתוכה עוד "ירוק" בתפקידו , זה מריח הוראה מ בית מדרשו של מנכל חני בלומנטל . העברת מח הים ל חנ'י וחברת הבת חטא מיסודו , ניפוח תקנים , שום דבר לא השתנה לטובה , ניגוד אינטרסים בין מח הים ל נמל , חוסר יעילות וכו וכו - הכל על גב הלקוחות
הרואה מלמעלה
09/01/2022 07:25:24
חיפה: תורג´מן חוזר
תורגמן משת"פ
אם עובדי טרנספורט רוצים לסכל את המהלך של אבי אדרי, הם צריכים להחרים את תורגמן ולא לשתף פעולה איתו בכלום, שיהיה כמו אויר, אז ההסתדרות תבין שיש לה עסק עם גברים. שיתוף פעולה עם תורגמן יביא להרס הנמל
בכיר בהנהלה
09/01/2022 07:24:07
ועדי טרנספורט וסוור התפטרו
איפה האשדודים
מקווה שהבלרינה מציוד מיכאני בנמל אשדוד תתעורר ותקבל השראה מהתפטרות החייפאים...
צופה מהצד
09/01/2022 07:19:10
צו נגד המעבר לתעבורה ימית
בדיחה מתמשכת
סוף ידוע מראש עובדים עליכם תתעוררו.
אחד שיודע
09/01/2022 06:59:31
ועדי טרנספורט וסוור התפטרו
תשובה
נקווה שאתה טועה ועדיין ניתן להציל משהו מההרס והחורבן שגרם אבי אדרי
עובד מודאג
09/01/2022 06:38:36
חיפה: תורג´מן חוזר
אלון וויס
שכחת לציין הפרויקטור מר אלון וויס מסיים את תפקידו בפברואר 2022 אחריי שהרס הכל הוא הולך בהצטיינות. מעניין איזה בונוס שמן מחכה לו נשמע על זה בעתיד הקרוב
תגובה למזכיר
09/01/2022 06:36:04
חיפה: תורג´מן חוזר
מר אלון וויס הפרויקטור של ההפרטות החייל של אבי אדרי המוציא לפועל המוכר הלאומי. מה היה לנו הפרטת נמל אילת ומינוי לסמנכ"ל בחברה הפרטית. פיטורים מנמל אילת מתחבר לאבי אדרי לפרויקט הבא השלמת חיסול עובדיי הנמלים. לא לשכוח את החיילים המפקד הראשי מר אבי אדרי בתקופתו עברו 3 או 4 יו"ר הסתדרות הם הלכו והוא עדיין בכסא. תשאלו את גילה אדרעי מה הוא עשה ועושה ברכבת. ההסתדרות היא סכנה לעובדים
המזכיר
09/01/2022 06:33:56
חיפה: תורג´מן חוזר
אבי אדרי
לא לדאוג ישנה חקירה סמויה לגביי אבי אדרי יבוא יום והאמת תצא לאור ואז אנשים יישבו בכלא הרבה שנים
עובד מודאג
09/01/2022 06:28:59
חיפה: תורג´מן חוזר
אדרי הרס הכל
אדרי הרס את הנמלים בישראל, היכן שהוא נוגע לא גדל דשא, הוועדים האמיתיים בנמל אשדוד השכילו להבין זאת מזמן והתפטרו כמעט באופן גורף, כיום נותרו הבובות של אבי שהוא משחק איתם כרצונו
חבר וועד
09/01/2022 06:05:46
צו נגד המעבר לתעבורה ימית
מחלקת ים
מה קורה שם?? משהו מריח לא טוב מסכנים העובדים מי שצריך לשמור עליהם הוא בעצם זה שפוגע בהם. הזוי ישראל 2022 מקום לא טוב לחיות בו. מישהו צריך לחקור מה קורה במחלקת ים.
הצופה
09/01/2022 06:05:44



המטען הוא אתר למנויים בתשלום
מחיר המנוי לשנה הוא 495 ש"ח ועוד מע"מ
פרטים ניתן לקבל במערכת "המטען" בטלפון 04-6399558



פרטי משתמש ----טקסט אדום חובה למלא
שם משתמש: (מילה אחת ברצף, ללא רווח אנגלית או עברית)
סיסמא:
סיסמא בשנית:

פרטי המנוי
תואר:
שם פרטי:
שם משפחה:
אי-מייל:

פרטים עסקיים:
חברה:
ישוב:
רחוב:
מספר:
טלפון (ללא מקפים):
טלפון נוסף (ללא מקפים):
תפקיד:

אתר "המטען" יהיה רשאי להשתמש בפרטים שבטופס ההרשמה ל"המטען" לצורך שיפור המידע והתוכן למנויים, על מנת להביא לידיעתו של המנוי אודות מוצר או שירות בתחום עיסוקו של "המטען", שעשוי לעניין את המנוי

קראתי את ההסכם.










כניסה למנויים

מזכיר סיסמא










למגזין הדיגיטלי



טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



טלפון 08-9105555


צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
מחיר חבית היסטורי
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
רשם החברות
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.