הקביעות מהן נקודות או מהלכים אסטרטגיים תמיד נכונות לזמנן. נמל אילת כבר מזמן לא הפך לנקודה אסטרטגית. והיום יותר מתמיד כאשר הסחר עוקף את אפריקה ומגיע לישראל!!
יתר על כן, האם בשנתיים שנותרו לתוקף הזיכיון יוארך בעוד שנתיים (זמן החותים) האם ב-4 או 5 שנים הבאות יצליחו להביא סחר במכולות לאילת?
על פי תנאי המכרז אסור להאריך אם הזיכיון אחרת המדינה /חנ"י עלולה להיתבע בגין שינוי תנאי המכרז תוך כדי ביצועו...
נמל אילת (למעט נמל הדלק ואולי רציף לאוניות שיט תענוגות - קרוזים) צריך להימסר לחברת תיירות לפיתוח מרינה רצינית ואזורים קייט ונופש.
או לחליפין לשנות את ייעוד הקרקע מנמל לתיירות, אבל חבל לזרוק כסף טוב אחרי כסף רע.
הפתרון של המטען נראה סביר - פשיטת רגל, צריך ללמוד את ההשלכות לגבי הדירקטוריון ועל בעלי המניות.
טוב יותר אם בעלי חברת נמל אילת יודו שאינם יכולים לעמוד בתנאי המכרז (הבאת סחר במכולות) ויחזירו למדינה את חברת הנמל כפי שהוא, מוקדם יותר מ-2027.
שבת שלום ויסלחו לי כל ידידי בנמל אילת שהיה לנמל הבית של צים בשרותי הספנות למזרח ולדרום