נכון שעקב ריבוי מוגזם של יצרנים סינים, רובם יסגרו וימכרו ואו יסגרו את שעריהם.
לדעתי מהיצרנים האיטלקים תשרוד רק פיאט בגלל הידע הנרחב שלה בייצור מכוניות קטנות וגם חשמליות ובגלל הכיס העמוק של סטלנטיס.
בקרב היצרנים הצרפתיים ישרדו רק שלושת הגדולים שזה בעצם שני הגדולים רנו ופיג'ו שהיא הבעלים של סיטרואן ושייכת גם לסטלנטיס.
אצל הגרמנים המצב פשוט יותר, לדעתי כול קבוצת פולקסווגן (פולקסווגן, סקודה סיאט ואאודי) ישרדו כולם.
זאת בגלל גב של הממשלה הגרמנית שהבינה שהיא חייבת לדחוף יד לכיס ולמנוע השתלטות סינית על שוק הרכב הגרמני ועל שוק העבודה הגרמני. מרצדס תשרוד בוודאות כי אין כיום רכב יוקרה שממוצב גבוהה כמוהה.
בקרב האמריקאים כמובן טסלה תשרוד וגם GM שאצלה המותגים שברולט וקאדילק יהיו היחידים שישרדו.
יפנים ישרדו כולם מלבד ניסאן שכבר נמצאת עם רגל אחת בקבר.