ריביאן: האמריקאי המתמקד במשאיות ורכבי שטח חשמליים, מדווח כבעל תזרים מזומנים חופשי שלילי, עם נתונים הנעים בין 22.4 מיליארד דולר ל-22 מיליארד דולר.
לוסיד, עוד יצרן בארה"ב (פלח היוקרה), בקשיים פיננסיים, עם תזרים מזומנים חופשי שלילי שדווח על בין 17 מיליארד דולר ל-14 מיליארד דולר.
NIO: יצרן סיני עם תזרים מזומנים שלילי של 7 מיליארד דולר.
Xpeng: סיני עם תזרים מזומנים שלילי של 3 מיליארד דולר. המניות שלה צנחו ב-80%.
פיסקר: ארה"ב בקשיים כלכליים. תזרים מזומנים שלילי והחמצת יעדי מכירות. נמצאת בסכנת קריסה.
וינפסט: וייטנאם, נסחרה ב-85 מיליארד דולר בשנת 2023, צניחה ל-20 מיליארד דולר עד סוף אותה שנה VinFast מתקשה לעמוד ביעדי המכירות ומתמודדת עם אתגרים כשהיא מתרחבת לצפון אמריקה.
קאנו: אמריקאי שנכשל ביעדי מכירות ונסחר בערך מאד נמוך בבורסה.
ניקולה: יצרן אמריקאית המתמקדת במשאיות חשמליות, מתקשה באופן דומה, עם ערך מניות נמוך וקשיים בהגדלת הייצור.
ניסאן: נמצאת בסיכון עקב השקעותיה הכבדות ברכב חשמלי וחוסר עניין מהצרכן. בעוד שניסאן היא יצרנית רכב ותיקה, חטיבת הרכבים החשמליים שלה נמצאת תחת לחץ כבד.
אאודי וולוו: אאודי סגרה מפעל חשמלי בבלגיה, וולוו מצמצמת את תוכניותיה לייצר רכב חשמלי, דבר המצביע על אתגרים פיננסיים או אסטרטגיים בפעילותם לרכבים חשמליים.
פורשה: צמצמה את ייצור הרכב החשמלי, דבר המשקף גישה זהירה על רקע האטה בביקוש, אם כי היציבות הפיננסית של פורשה נתמכת ככל הנראה על ידי חברת האם שלה, פולקסווגן.