אוסטין הילי והילי זו אותה חברה, פשוט בתחילה הילי השתמשה במנועים של אוסטין וכן במרכבים ואחר כך עברה למנועי קרייזלר, לגונדה זה דגם של אסטון מרטין.
כול היצרנים שציינת הם יצרנים בריטים, אלו שפשטו רגל עשו זאת בגלל מלחמות בין ההנהלה לוועדים, העדר מעוף בפיתוח רכבים, השענות על טכנולוגיות מיושנות בלי לחדש והכי חשוב אמינות נמוכה מאוד.
גם אלו ששרדו נמכרו לחברות זרות, רולס רויס לפולקסווגן, בנטלי לבמוו, יגואר לטאטה מוטור, מיני לבמוו, אסטון מרטין משתמשת בטכנולוגיות של פולקסווגן וכן הלאה.
העתיד כרגע לא ידוע, אך מה שבטוח שהוא יהיה חשמלי, אך לא עם הסוללות הקיימות, אלא טכנולוגיה שתאפשר סוללה זולה, אמינה, בעלת אורך חיים ארוך, טעינה מהירה וכמובן מערכת הפעלה מהירה וחכמה.
נכון שנראה כאילו היצרנים הסינים מובילים, אך כול מי שעוקב אחרי החדשות העולמיות מבין שזה הכול שקרים, מאות אלפי רכבים נמכרו לדילרים בסין שלא מצליחים להפטר מהם וחלקם הגדול פשט רגל ואו מוכר את הרכבים כיד שנייה אפס ק"מ תוך הפסד של 30-40% מערך הרכב.
גם ממשלת סין מבינה שבשוק הקיים מדיניות הסובסידיות שלה הובילה למה שקרה והולכת לעצור את זה, מה שיהפוך את הרכבים הסינים ליקרים, לכך תוסיפו אמינות ואיכות יצור נמוכה.