המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
"דלק דל גופרית בעגינה"
באיחור רב אך עדיף
להחיל את חובת השימוש בדלק דל גופרית החל מ-50 מייל מחופי הארץ, ובנמלים בדלק דיזל בלבד או חיבור חוף למערכת חשמל מתח גבוהה מאוד כמו שמקובל בארצות מתקדמות רבות בעולם. זה יחסוך לנו הרבה זיהום ובעיות בריאותיות.
שמעון
22/09/2019 10:24:30
פטור הסוג יקבע החודש
ברקזית
הנה סיבה מדוע לא להיות חבר באיחוד האירופי.
david
19/09/2019 12:31:21
כלל 50 מייל מהנמל
חוק 50 מייל
למיטב זכרוני , הנוהג הזה היה קיים גם בנמלי החוף המזרחי בכלל ונמל ניויורק בפרט. הרבה חברות בנו את מחסניהם מעבר לגבול ה-50 מייל. שבוע טוב נחום גנצרסקי
ganzarski
16/09/2019 09:43:55
מעה סלאם סאלם
ביקרתי את פריד על פי הזמנתו באפריל השנה,המשרדי CMA במרסי בערב הוא הזמין אותי ואת משפחתי לארוחת ערב משותפת עם משפחתו, לא תארתי לעצמי שזו מעין פגישת פרידה
דפני יגאלפריד סל
15/09/2019 04:46:13
מהפכה חשיבתית ב-FMC
הצפיפות בישראל בעינה עומדת מזה שנים ! - הצפיפות נגרמת בגלל חוסר הרצון/יכולת של הנמלים לגייס כח אדם ולכן חוסר מתמיד בהקצאת ידיים לאניות . אם תבדקו את נתוני רספ"ן המפורסמים תראו כי ההענות לבקשת הקצאת ידיים בנמל אשדוד הינה מתחת ל 50% !!. תוסיפו על כך חוסר /תקלות בציוד , אי תיקון תקלות בציוד המש ב + ג ( באחריות הנמלים ) אז הנה לכם מתקון ל צפיפות .
האניה
12/09/2019 10:04:09
האם הנמלים החדשים ימשכו עובדים?
רכישת מיומנות
אף ארגון פרטי לא יקח את עובדי הנמלים. לכולם יש מחליפים.
הטכנולוגיה החדשה שתפעל בנמלים החדשים מחייבת עובדים צעירים ורעננים, בעלי יכולת טכנית ומחשובית גבוהה.
לגבי מנופאים ועובדים על ציוד כבד, זה הכל עניין של רכישת מיומנות, ככול שהעבודה תתקדם, כן יצברו נסיון.

מבקש לא להשלות את עובדי הנמל שאולי יקחו אותם, אף חברה פרטית לא תשלם למלגזן או מנופאי 50 אלף, תצאו מהסרט הזה.

מלגזן במחסן לוגיסטי עם וותק וניסיון מגיע במכסימום ל-10 אלפים שקל בחודש.

עובד
11/09/2019 16:14:57
מאיו יפרוש בסוף השנה
מנהל משכמו ומעלה
בלעדיו זאת חברה אחרת..
עבדתי איתו
11/09/2019 10:30:25
שיא: 15,300 טון בהנפה
שיא ישראלי, ללא מגע יד עובד ישראלי ?
לטעמי יותר מידי פרויקטים של תשתיות נבנים וגם מופעלים ע"י זרים בים וביבשה. זאת כאשר המדינה לא עוקפת את זכותה או זכות העובדים להעסקת ישראלים במידה מספקת. דבר שהיה גורם להכשרת עובדים והטמעת טכנולוגיות עבודה במשק בכללותו. זה שאינו יודע לשאול
תם
11/09/2019 09:55:31
עמית עוברת ל-Geodis
ברכות על הבחירה ובהצלחה !
Dror keydar
09/09/2019 08:18:04
איזקוב: צריך 200 עובדים
אתה כמובן צודק , הנהלות הנמלים לא סופרות את הלקוחות שלהם ושמים עליהם קצוץ

ליוני איזיקוב
09/09/2019 08:13:02
איזקוב: צריך 200 עובדים
עוד שנה וחצי
עוד 18 חודש ונראה את כל החכמים הגדולים בנמלים, עוד שנה וחצי!!!
עוד משתמש
09/09/2019 08:07:22
הוזמן בכור מחכה לשר
אותה סחורה?
כמה פעמים יידרש הציבור באמצעות הממשלה לקנות את אותה הסחורה בכסף מלא? נחום גנצרסקי
ganzarski
08/09/2019 13:01:55
יאט"א: חודש תשיעי שלילי ברציפות
מענין, אבל ?
השאלה אם נתונים אלה כוללים את היקף המטען של חברות הקוריאר הגדולות, כגון FEDEX ן-DHL. לחברות אלה ציי מטוסי מטען הגדולים פי כמה מכל חברות המטען והתעופה האחרות. ואם כן מה החלוקה בינהם. ייתכן וניתוח זה ישנה את התמונה.
david
08/09/2019 11:54:33
אשדוד: הדירקטור עבר ללאומית
ההסתדרות הרסה את
מארגון רקוב ומושחת כמו ההסתדרות אין מה לצפות. העובדים מזמן הפסיקו לעניין אותם, ובעניין הדמוקרטיה.... אפילו סוריה יותר דמוקרטית מההסתדרות. ההסתדרות מתחזקת וועדי מרשמלו גם בחיפה וגם באשדוד, ולאחרונה התקבל "בכבוד מלכים" יור ההסתדרות שבא לבקר בנמל אשדוד.
ראשל
05/09/2019 06:28:40
"ההסכם מבטיח את פוטנציאל השדה"
שאפו
רק לוחמת קראטה עם חגורה שחורה יכולה להרביץ כזה פליק פלאק לאחור וליפול שוב על הרגליים. כל הכבוד על ההתעשתות והירידה (הצניחה) מהעץ.
המום ומתפעל
04/09/2019 08:20:17
ומה עם השעות במסופים?
תמריץ מותאם אישית
הארכת שעות "לילה טוב" נועדה לשרת, בעיקר, שתי חברות גדולות שהמוביל שלהם הוא גם במקרה "גליל מערבי".

אותן החברות מוציאות מכולות יצוא ומכניסות מכולות יבוא לנמל במשמרת ג´ בגלל אופי הפעילות שלהן. המכולות לא מגיעות למפעלים עצמם אלא ממועברות למסופים בסמוך לנמל ומובלות במהלך היום, אותן שעות בהן גבי בן הרוש לא רוצה לראות משאיות על הכבישים.

חנ"י מסבסדת על חשבון כלל המשתמשים את אותן החברות ללא כל מחשבה אמיתית של עלות תועלת למשק.


03/09/2019 10:36:15
הסכם אס"ח מעודכן עם קנדה
המדינות החזקות ב2050
ראיתי לפני ימים אחדים מחקר שקבע כי 10 המדינות ה"חזקות" בעולם ב2050 יהיו (לפי סדר עולה מזכרוני): קנדה, צרפת, אנגליה, גרמניה, מקסיקו, ברזיל, הודו, יפן, ארה"ב וסין.
אם זה נכון ישראל עושה נכון בבנית קשרים וגשרים כלכליים עם מדינות אלו.
נחום גנצרסקי

ganzarski
03/09/2019 10:27:35
ומה עם השעות במסופים?
מי משלם עבור התמריצים?
צריך לתת לכוחות השוק לעבוד. תמריצים, מלה מכובסת לסיבסוד, אינם פתרון לטווח רחוק. זה טוב לפיילוט. אם הפילוט "מצליח" בזכות התמריץ זה כשל כלכלי. ה"תמריץ" בא מהכיס הציבורי לכיס פרטי. זה לא פתרון.
נחום גנצרסקי

ganzarski
03/09/2019 10:14:09
ומה עם השעות במסופים?
אם רוצים שהמסוף ישאר פתוח עד 19:30 - מי ישלם על הוצאות הנוספות שלו? לא יתכן שהיבואנים יקבלו כסף על כיסוי הוצאותיהם בעבודה בלילה וגורמים אחרים לא - זאת כמובן אפליה.
המסוף
03/09/2019 09:24:44
אל על: תוספת שיא עונה
הלקוחות בסדר
אני לא מסכים עם איל שהלקוחות מטומטמים. ארגונים כמו הפורום או איגוד משתמשים הם בארחיות של ארגונים אחרים כמו התאחדות תעשינים, מכון היצוא ולשכת המסחר. כשלהם אין עניין לממן פורום, אז הלקוחות באמת מטומטמים.
דוד מינץ
02/09/2019 12:40:03


כניסה למנויים
שם משתמש:
סיסמא:
במקרה ששכחתם את הסיסמא - לחצו כאן

אם טרם נרשמת בעבר, לחץ כאן להצטרפות



אני מנוי אבל אינני מצליח לקרוא כתבות, למה?
זה סימן שהקוקיז במחשב שלך חסום

איך למנוע חסימת עוגיות? ומה זה קוקיז?

עוגיות cookies (לפי האקדמיה ללשון: קוקית) היא מחרוזת אותיות ומספרים המשמשת לאימות, ולסיוע בגלישה כמו שמירה של העדפות הגולש.

המחרוזת נוצרת על ידי השרת שמעביר אותה אליכם לזיכרון המחשב. ברוב האתרים היותר משוכללים יש צורך באותן עוגיות, למשל למנוע את הצורך בהזנת שם משתמש וסיסמא בכל כניסה.

מה צריך לעשות?

לדפדפן יש אפשרות למנוע שימוש בעוגיות. לא תוכלו לגלוש באתר ללא עוגייה שלכם. כדי לפתוח את החסימה, עליכם לנהוג כדלקמן:

1) פתחו את הדפדפן שלכם (התוכנה של הגלישה ולא של הדואר)
2) במחיצה העליונה לחצו על כלים או TOOLS
3) בתחתית החלון שנפתח לחצו על אפשרויות או INTERNET OPTION
4) בחרו את המחיצה של פרטיות או PRIVACY
5) במרכז החלון שנפתח יש ארבעה לחצנים, השלישי הוא מתקדם או ADVANCE לחצו עליו
6) בחלון הבא עליכם לסמן את האפשרויות שמתירות לעוגיות להשתתף בגלישה, ראו תמונה כאן


לא הצלחתם? כאן יש הסבר מפורט ורחב יותר










כניסה למנויים

מזכיר סיסמא











לקבלת גיליון לדוגמא



טלפון 08-9105555


טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.