המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
התנגדות לקיצור ימי הפטור
קליטת מטענים
וועדת המחירים ומשרד התחבורה חייבים לאכוף הדרישה אשר המסופים מחוייבים לה בהיתר אשר ניתן להם לקלוט את כל מטעני היבוא במהלך 6 שעות מרגע הנחיתה,

משלוחים רבים שמנסים לשחרר בדחיפות נתקלים בתשובה של אין עדיין זמינות, וזאת הסיבה לעיכובים גדולים בהליכי שחרור/

רק לאחר מילוי מחויבות המסופים ומתן שירות מהיר ויעיל למשתמשים, אולי ניתן שיתחילו לחשוב כיצד להעשיר קופת המסופים.

באם יאושר המהלך זה יגרום נזק אדיר לכל היבואנים ולהערכתי כל המשלוחים ישלמו אחסנה.

לדוגמא טיסה נוחתת בשעה 23.55, המטען עדיין במטוס, או במקרה אחר בדרכו לאחד המסופים והיבואן נאלץ כבר למחרת לשלם עבור יום אחסנה, ובאם המשלוח משתחרר יום לאחר מכן ישלם אחסנה ליומיים.

חייבים להקים קול זעקה מול משרד התחבורה, ולדרוש דיון דחוף בוועדת הכלכלה, ושיתוף פעולה בדיון עם כל הגורמים יבואנים יצואנים התאחדות התעשיינים לשכת המסחר וכן ארגון התאגידים/

אם יופחתו ימי האחסנה יש לדרוש פיצוי לכל בעל מטען מכל מסוף אשר חרג מהתחייבותו לקליטת המטען, כך יהיה למסוף תמריץ לבצע קליטה מהירה, יקלוט עובדים ותשובה שיש לחץ בתהליך הקליטה לא נשמע יותר.

ILANS
06/07/2020 08:23:14
התנגדות לקיצור ימי הפטור
אסור להסכים לזה
זה מה שנקרא הרצחת וגם ירשת, עד שהסחורה נקלטת לפעמים עוברת יממה ועכשיו אם יהיה להם כסף נוסף בצד אחרי יממה אזי הקליטה תהיה איטית יותר.

כך בוצע המחטף בים עם ימי הפטור והנה אנחנו משלמים המון כסף על כך. אסור להסכים לזה !!

יצואן
06/07/2020 08:22:18
משרד התחבורה נפרד מיפה נוף
איפה העובדים?
סיום ההתקשרות בין משרד התחבורה לבין חברת יפה נוף למעשה תביא לסגירת החברה ולהוצאת העובדים לאבטלה. טוב הייתה עושה המדינה אם הייתה רוכשת את החברה והופכת אותה לחברה ממשלתית בדומה לחברת נתיבי איילון בגוש דן. נחום גנצרסקי
ganzarski
05/07/2020 23:44:17
אל תתבלבלו עם אל על
שני הצדדים מוביל
הטייסים רוצים לקבע שכר גבוה ושליטה בניהול. ההנהלה רוצה לשמר את האינטרסים של כנפיים . לעם ישראל האינטרס למנות מפרק מפעיל לקחת טייסים צעירים ולעזור למקבלי השכר הנמוך בחברה . לנהל את החברה כמו חברות בחול.
רלי נורמנד
05/07/2020 11:41:42
הקנס על אשדוד הופחת
החשיבות אינה ב גובהה הקנס , עצם ההרשעה וההתנהלות שלא כדין היא העובדה החשובה . נמל אשדוד בהרבה מובנים מתנהל כ דו או פול בהרבה נושאים . מקווה שילמדו לקח
השופט
05/07/2020 09:19:34
מערך חירום לים
תעמולה ריקה מתוכ
תעמולה ריקה מתוכן המשרד לאיכות הסביבה מעולם לא טיפל בארועים זיהום הכל בוצע על ידי המזהמים וחברות שמטפלות עבורן עם ידע נסיון וציוד מתאים.
משה
05/07/2020 08:36:37
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
מינוי ראוי בזמן הנכון
אדון צופה יקר, אתה ואני אולי מתאימים לצאת לפנסיה , אך עבור יגאל מאור זה אמצע הדרך , מינוי ראוי של בעל מקצוע , חכם, עם יכולת ניהול, אשר תועיל לענף כולו, מה קרה מילת פירגון קשה להאמר, אני לא פוחד לומר מאחל לכולנו כי המינוי יצלח למען כולנו.
בהצלחה.

ILANS
01/07/2020 10:00:36
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
זהו מינוי ראוי ביותר. אין מתאים ממנו לכהן בכל תפקיד בענף שלנו. יגאל בעל נסיון עשיר בתחום הספנות מזוויות שונות, מכיר את הבאתגרים. אדם חכם רב פעלים ומשכמו ומעלה. בעיקר בן אדם אמיתי זבהצלחה יגאל
לאה בוגץ-גנוסר
01/07/2020 09:01:55
יורים בקוקפיט
טעות גדולה
טייסים יקרים מפז, הטייסים שלנו, בשעה זאת לא הזמן לאכיפה של הסכמים, מצד אחד אל תלמדו מראש הממשלה שקשה לו לגמור את החודש, הוא יודע שיש לו שבע שנים להגיש בקשות להחזר אך בחר בדרך שגוייה, ואתם מתחילים מאבק אשר לא יהיו לו תומכים מלבד חלק קטן מכם,

אפילו הטייסים יקומו עליכם בקרוב, כי אתם גרמתם לפיטורים שלהם, וחשוב מכל, אל תצפו לקבל סיוע מכל הסתדרות שאתם חברים בה. עלולים לסגור עסקה ללא שיתוף הוועד בכלל, ותקבלו רק מכתבי פיטורים,

המתינו לשעת כושר שעוד תגיע, או אז להלחם ללא פשרות על כל מה שמגיע. כך אני הייתי ממליץ לכלל הטייסים החברים בארגון.
טיסה נעימה ומהנה

ILANS
01/07/2020 08:24:21
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
האיש הנכון במקום הנכון
אין ראוי ממנו לקבל את התפקיד. בראייתו הרחבנ את צורכי המשק ובידע הרב שצבר, שאין שני לו, אין לי ספק שהוא יצעיד את חנ"י קדימה
eyalhome
01/07/2020 05:46:22
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
לצופה שלא רואה הכל
לפרסם את שמות כל המועמדים צריך שני דברים: לדעת מי כל המועמדים ולהתעלם מהבקשה של אלה שאנחנו יודעים מי הם שלא לפרסם את שמם. חלק עובדים ומבקשים חשאיות. זו הגינות ולא ההגינות של צופה.

הנקודה השנייה לגבי דעתך על מאור השבע לא נחשבת בפני הוועדה כמו גם הכתבה על מועמדותו. בהחלט צריך צעירים אבל גם צריך ניסיון רב שנים ושניהם לא הולכים יחד. חנ"י זו לא תשתית, אלא הראיה הכי רחבה של המשק, לרבות שותפות ברפורמה.

בטח צריך לפרוש בזמן, אבל זה לא הזמן שמאור צריך לפרוש. לא ראית שמאור עשה מהפיכה במחלקות הים של אשדוד וחיפה ובצדק, התפקיד של מאור אינו לנהל את מחלקות הים של הנמלים. אלה גופים עצמאיים מאור הוא רגולטור ולא מנהל הנמלים.

חנוך ויניקמין
30/06/2020 20:45:00
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
כתבה מפרגנת - שמתם את קורות החיים של מאור
למען ההגינות תפרסמו גם את שאר המועמדים.
דעתי האישית שמאור כבר שבע, צריך להזרים אנשים צעירים ורעננים, מדובר בעיקר בתשתיות ולא בתפעול.
צריך לדעת לפרוש בזמן, לא ראיתי שמאור עשה מהפיכה במחלקות הים אשדוד וחיפה.

צופה
30/06/2020 13:46:18
מאור מועמד למנכ"ל חנ"י
מינוי למופת
אין ראוי יותר מר/ח מאור לתפקיד. חשוב שהמערכת הציבורית תדע לשמר ידע ונסיון ייחודי ומוכח כדי לקדם את הספנות הישראלית, במיוחד לאור אתגרי הנמלים החדשים בכלל והנמלים הישנים בפרט.
david
30/06/2020 12:35:20
60% מהמשאיות לקויות
התפלגות אחרת
האם יש נתונים מפולחים על פי כמות סוגי הליקויים על כל משאית? כלומר לאיזה אחוז מהמשאית היו 5 ליקויים ומעלה, איזה אחוז היו 4 ליקויים, ואיזה אחוז 3 ליקויים וכן הלאה עד איזה אחוז ללא ליקויים בכלל? נחום גנצרסקי
ganzarski
30/06/2020 08:29:50
רגב ויו"רים חדשים
נחום איך כבודו של "המטען" קשור
אם יהיו מאבקי כוח יהיו יותר כתבות ונמכור יותר עיתונים
אולי סופסוף ה"מטען" יהיה גם מעניין? יאללה בלגן!

חנוך ויניקמין
29/06/2020 11:01:32
רגב ויו"רים חדשים
תמונה מחמיאה
מאיפה קיבל המטען את התמונה המחמיאה של חברת הכנסת, השרה מירי רגב? אגב, לא אתפלא אם נחזה במאבקי כח על המינויים הקשורים בשרת התחבורה ושר האוצר. כל אחד מהם רואה עצמו יורש אפשרי לראש הממשלה.... לא ארחיב מפאת כבודו של "המטען" נחום גנצרסקי
ganzarski
29/06/2020 10:52:50
אשדוד: התייעלות במינהל
תוספת שיפטינג? על מה ולמה? שיפטינג משולחן אחד לשני?
לא לדאוג, עוד שנה חצי מכם לא יהיו (על אף ההסכמים) כי המציאות תהיה חזקה יותר, הנמל יאבד נתח גדול מפעילותו ובצדק יאלץ לפטר ...

הרעב
29/06/2020 10:02:08
רגב ויו"רים חדשים
אספסוף כי ימלוכו
הממנה
29/06/2020 09:58:15
אשדוד: התייעלות במינהל
מה עם הסינטות / האנטריקוטים והסטייק פילה ????

חיים הרעב לסינטות
29/06/2020 09:56:24
אשדוד: התייעלות במינהל
פחח צנעת פרט עלאק
לא צריך שיפרטו לפרטי פרטים מספיק אם יגידו מה המפתח שהשתמשו בו ומה הקריטריונים שנלקחו בחשבון כשהחליטו מי יקבל מה? ובעד מה ? והעובד יחליט!
כמה מצער שאין שקיפות, בחירות או דמוקרטיה בנמל

עובד בנמל
29/06/2020 07:32:36
"לפי הספר" של אשדוד
מה קרה? רק עכשיו נזכרתם? אתם רוצים לuמר שעד עכשיו פעלתם בניגוד להוראות? עיגלתם פינות? סיכנתם בני אדם?
תפסיקו להתמם - הפוסל במומו פוסל - מצב הציוד בנמל אשדוד בכי רע וכולכם אשמים. כך נראה הנמל, כך מתנהלת השיירה אבל את התחרות מזמן הפסדתם - רבים מכם ילכו הביתה ...

המודאג
28/06/2020 14:24:18
הפחתת ימי הפטור במסופים
יש לעצור המהלך
זה הזמן לראות מה יעשו המשתמשים יבואנים יצואנים ונציגיהם, אני יכול להזכיר כי מהלכי שינוי מחירים ואגרות למיניהם נבלמו בסיוע וועדת הכלכלה, עת היה פעיל פורום מטען אוויר במכון היצוא, אשר פעילותו נפסקה היות וציבור המשתמשים סירב לממן פעילותו.

כעת נראה כיצד יפעלו נציגי המשתמשים, יש לפעול בכל המרץ ולשתף את ארגון התאגידים במהלך לבלום הדרישה להפחתת ימי האחסנה, ומהר לפני שיעשו תרגיל מהיר מול ועדת המחירים.

מצד אחד האוצר רוצה להוריד מחירים ומצד שני משרד התחבורה ונערי המשרד התחבורה, יגרמו להעלאות מחירים בדלת האחורית.

ILANS
28/06/2020 08:26:46
פול גם עם 4 גוררים
אלקובי אנחנו איתך
אלקובי כולנו יודעים מה אתה עושה בכדי לתקן /לשפר את מה שנחתם בהסכם ההתייעלות שדרך אגב ידוע לכולם שלא אתה חתמת עליו.
תמשיך להילחם דור ב מאחוריך.

דור ב
26/06/2020 08:18:21
מענק לתיקון בבתי מלאכה
הסכם שלא שווה את ...
המצב בנמל אשדוד מוסיף להיות עגום ביותר, גם אחרי חתימת הסכם "תחזוקה" למנופים.
ישנם תקלות מנופים רבות במהלך המשמרת, וברוב הזמן תקלות אלה מתוקנות אם בכלל אחרי שעות המתנה רבות שגוזלות מעל חצי משמרת ולפעמים גם משמרת שלמה שלבסוף משביתים את המנוף. זה לא ניהול זה מחדל מתמשך.

סוכן אוניה
25/06/2020 12:08:46
פול גם עם 4 גוררים
עגלות וסוסים
שיטת העבודה בסוסים ועגלות לשינוע מכולות מהאוניה לערוגות מתאימה למאה הקודמת. הבעיה בשיטה, ששרשרת השינוע קשוחה ותלויה הדדית.

כתוצאה מכך קצב העבודה נקבע על ידי החוליה האיטית ביותר, בדרך כלל המעבר מהרציף לערוגה. הייתי מצפה שלקראת התחרות עם הנמל הפרטי בשנה הבאה, ישקיע נמל חיפה ב"סטרדלים" (STRADDLE CARRIER) שמאפשרים למנופי אונייה פעילות ביעילות מקסימלית ללא תלות במהירות מחזור השינוע היבשתי.

בשיטה זו כולם נהנים, העובדים הלקוחות והנמל.

david
24/06/2020 12:10:44
פול גם עם 4 גוררים
אלקובי
אתה בדיחה עצובה. הדיו על הסכם המכירה עוד לא התייבש והופ אתה בבית הדין והפלא אתה גם מפסיד. כנראה שאתה ועוכי הדין שלך לא יודעים לכתוב או לקרוא הסכם. תתפטר
ציון
24/06/2020 10:02:34
זלצמן: הפול הכרחי
א.וו.
אלון וויס איפה שהוא שם את היד לא צומח כלום ושום דבר. הרס את נמל אילת עכשיו את חיפה עוד טיפ טיפה מסיים עם נמל אשדוד. פרוייקט חיים של מר אלון וויס ממונה על ועל בלה בלה ושום דבר . אהה הארצית חשוב לציין
ישראל
24/06/2020 06:12:15
חיפה: הפול לבית הדין
אין להאמין לוועדים
מתי ילמדו הממשלה, הנהלות הנמלים או כל גורם אחר ובכלל זה משתמשי הנמלים שאין להאמין או לסמוך על ועדים/עובדים?

בכל פעם שחתמו הסכמים איתם ושילמו להם כסף רב כנגד התחייבות לא לשבות או לבצע עיצומים העובדים/וועדים הפרו את ההסכם במחי יד ובעזות מצח.

לכן מדוע שהצד השני לא ינקוט בצעדים דרסטיים? מה גם שאין כל בושה להתייעל ולגרום לנמל להיות יותר רווחי

המשלם לכם
23/06/2020 09:47:15
לוגסי: פגיעה בסינטות ובפרמיות
פחות עובדים
את הקידמה אי אפשר לעצור, יש לשאוף למיכון וכמה שפחות עובדים. יש אבטלה סמויה במשרדי הנמל ויש מקום להתיעלות ללא כל פיצוי.
הצופה מהצד
23/06/2020 09:28:46
לוגסי: פגיעה בסינטות ובפרמיות
מה קרה מיכל?
מה קרה מיכל החברה שלך יצאה לפנסיה,אין מי שיבלף לך בפרמיות?
עובד נמל
23/06/2020 06:56:45
לוגסי: פגיעה בסינטות ובפרמיות
לוגסי
גברת לוגסי נכשלת בענק פני את הכסא. לפניי שיהיה מאוחר עובדים יקרים תתעוררו לפניי שהכל יהיה גמור
אחד שיודע
23/06/2020 04:21:19
חיפה: הפול לבית הדין
אלקובי

יהודה
23/06/2020 04:19:19
קישון מזרח הוחזר לחיפה
מי מנהל את הנמל?
כל פעם אני מתפעל מחדש. ועד העובדים חתם על הסכם (עם מי?) שהרציף המזרחי בקישון יעבור לידי תפעול חברת נמל חיפה. להבנתי הסכם כזה צריך היה להיחתם עם הנהלת חברת נמל חיפה ולא עם ועד העובדים. (ואם מישהו שואל או מעיר - לא, אני לא תמים)
ganzarski
22/06/2020 10:37:52
סווינו דל בנה בישראל
שם החברה סבינו דל בנה ישראל

חנוך ויניקמין
21/06/2020 11:25:15
סווינו דל בנה בישראל
בהצלחה !!
רפי בן ארי - תותח על !! בהצלחה רבה !!
יורם אשל
21/06/2020 09:01:23
סווינו דל בנה בישראל
מה שם החברה בישראל?

thki
21/06/2020 08:54:06
סווינו דל בנה בישראל
בהצלחה,
בהצלחה , לאיש היקר, מר רפי בן ארי, בעל ניסיון רב, סומך עליך, מילה זה מילה. מאחל עלה והצלח בדרך החדשה / ישנה,

לא שכחנו פעילותך המבורכת בחברות שילוח/ניולוג ובוודאי בחברת "צים" בתחילה בגנואה, בביצוע משותף של מספר פרויקטים משולבים ישראל-איטליה למדינות דרום אמריקה/

המשך עם שובך לצים ישראל, וסיום מוצלח פרויקט ענק להקמת מפעל הפלדה החדש באשדוד, הצלחות אלה נזקפות לזכותך,

נמשיך לשתף פעולה מכל הלב,
אילן

ILANS
21/06/2020 08:17:49
"לקוחות בורחים לחיפה"
הכתובת על הקיר
למה מחכים במשרד התחבורה ובחברת נמל חיפה ? לתאונה קטלנית ?
הסרן הרביעי
18/06/2020 07:58:29
"לקוחות בורחים לחיפה"
הבלאגאן בנמל אשד
כמה מקרים כאלו יש בשנה? אתה מבין בכלל על מה אתה מדבר? לקוחות בורחים לחיפה ולמספנות כי שם הם מקבלים שירות טוב יותר. באשדוד בלאגאן!
עמית
18/06/2020 07:31:22
פיקוח הדוק על פול גוררים
ממש בדיחה מה שקור
העובדים קיבלו תמורה כנגד ההתייעלות הזו. היא חושבה בתקנים. אם הם לא יודעים להביא את התפוקה שיחזירו את הכסף שקיבלו עבור התקנים. חד וחלק. אבל אל דאגה, אנחנו נמשיך לסבול. נמל המפרץ בפתח!
לקוח שבוי
18/06/2020 07:29:01
לא מתאים לנו להיות מספר 2
קרבה ספנותית של נמל שטעון
המונח הלוגיסטי המקצועי הוא - CENTRALITY (מרכזיות) שנקבע על ידי חיכוך המרחק (משוקלל בכמות המטענים) הקטן ביותר בין נמל השטעון לנמלי המקור והיעד של מטעני אוניות האם.

ג´ויה טאורו ממוקם אידיאלית מבחינה זו בין האזור המזרחי והמערבי של הים התיכון, והנגישות היבשתית לדרום אירופה. מבחינה זו הוא עדיף על SCCT ופיראוס.

כמובן שבחיכוך המרחק נוספים שיקולי יעילות תפעולית, יחסי עבודה, סרבול מכסי ותובלה יבשתית. יש להניח ש-MSC תדע לאתגרים אלה.

בהתייחס לנ"ל יהיה מענין כיצד ישתלבו נמלי ישראל החדשים בשרשרת נמלי השטעון השזורים לאורך הים התיכון החל מ-SCCT בפורט סעיד מזרח ועד ל-ALGECIRAS ו-TANGIER בפתח המערבי של הים התיכון. הבעלות של חברות הספנות על מסופים אלה מהווה גורם חשוב בשיקולי הפקידה.

בהנחה שהקורונה תעזוב אותנו החל מ-2021 יהיה מעניין, לא שעכשיו משעמם.

david
16/06/2020 11:33:18
לא מתאים לנו להיות מספר 2
נמל שטעון - אשדוד
מעניין שמנהל המסופים באיטליה לא הזכיר את נמלי ישראל בין נמלי שטעון המתחרים האפשריים לנמל השטעון ג´ויה טארו. טוב ש"המטען" הזכיר לו כי אשדוד קיימת(למה לא חיפה?)...
ganzarski
16/06/2020 09:31:18
איל במקום כץ
חנוך התכוונת ברמה הכי גבוהה....מהטובים שיש בענף בארץ ירון איש יקר בהצלחה אין ספק שלאן שתגיע ירוויחו ביג טיים
מי שמכיר
14/06/2020 10:18:30
יצחקי: להחריג שישי ושבת
ממשרד התחבורה נמסר: "כל הנושאים הקשורים לאחסנה בנמלים מעוגנים בצו הפיקוח במה שמוגדר כמחירים ותנאים מפוקחים (מרביים).

"לנמלי ישראל מותר להעניק הנחות על ימי אחסנת עד כדי ביטול החיוביים, ולמיטב ידיעתנו כך אכן נעשה מעת לעת במקרים שבהם הם מוצאים לנכון להעניק הנחות אלו.

"לגבי ההנחות המתבקשות, על לקוחות הנמלים לפנות באופן פרטני להנהלות הנמלים, שמשמעותן יכולה להיות כספית או בהרחבת תקופת האחסנה ללא תשלום".

משרד התחבורה
13/06/2020 20:54:30
יצחקי: להחריג שישי ושבת
פעם היו גם תשעה ימי אחסנה
לזקני הלוגיסטיקה עוד זכורים בשנות התשעים המוקדמות 9 ימים חופשיים בנמל ואחר כך במחטפים בכנסת נגסו והורידו אותם עד לארבעה שזה ממש בעייתי.

לגבי ימי חמישי , הפתרון הוא לעשות את מסלול גורם כלכלי מאושר ואז ניתן להתחיל את תהליכי השחרור לפני הגעת האונייה וכאשר המכולה נוגעת ברצפה אזי ניתן למשוך אותה מהנמל.

יצואן
13/06/2020 19:22:16
יצחקי: להחריג שישי ושבת
פטור
רק רוצה להזכיר שבעבר היו שבעה ימי פטור (מותנה), כלומר אם גלשתם מעבר לשבעה ימים הייתם משלמים מהיום הראשון ואילו כעת בכל מקרה לא תשלמו בגין ארבעה ימי האחסנה הראשונים.

הבעיה מאד חריפה כשהפריקה נעשית ביום חמישי במשמרת ב´. המכס כבר סגור, בימי שישי ושבת לא ניתן לשחרר, כלומר נותר רק יום ראשון לשחרר. זה כשל שוק שניתן לתקנו בקלות.

חנוך ויניקמין
11/06/2020 11:48:38
יצחקי: להחריג שישי ושבת
נכון גם ליתר האגרות
צריך לשלם בגין שירות אם וכאשר הוא ניתן. אין פינוי אשפה בשבת אין מה לשלם.
יצחק חוקוק
11/06/2020 11:42:47
יצחקי: להחריג שישי ושבת
אם כך למה שיהיה הבדל עם שאר החיובים ב ימי שישי ושבת/חג לגבי חיובי שרותים כגון פינוי זבל , מי שיפוליים , דמי אחסנה ל מכולות ריקות , דמי מינגש כאשר הנמל אינו עובד וכו וכו וכו
המחוקק
11/06/2020 11:33:01
על גיוס עובדים וממשלה
כאוס מוחלט בנמל אשדוד
אנחנו צריכים לדפוק על השולחן על מה שקורה בנמל הזה. צריך להקים ועדת חקירה על מה שקורה שם. הדירקטוריון הזה והיורית אורנה הוזמן בכור שעומדת בראשו נכנעים לגחמות של העובדים וההסתדרות.

למה אין עובדים? למה אנחנו לא מקבלים ידיים? הנמל לא מתפקד. כל מה שאני יכול אני מעביר לצפון.

לקוח שבוי
08/06/2020 11:15:51
על גיוס עובדים וממשלה
יו"ר הדירקטוריון
להבדיל מחיפה יור מקצועי ומנכל נמל ותיק ומנוסה, נמל אשדוד מקרטע בשנים האחרונות, בעוד שנה יפתח נמל הדרום ונמל אשדוד יקרוס מולו. היור וההנהלה נרדמו על המשמר לא מפתיע שאוניות עוברות לנמל חיפה ולמספנות, שם מקבלות מענה ולא נמצאות באי ודאות ובערפל בנושא לוח זמנים. ודאות שווה כסף !!!
המבין
08/06/2020 05:54:07


כניסה למנויים
שם משתמש:
סיסמא:
במקרה ששכחתם את הסיסמא - לחצו כאן

אם טרם נרשמת בעבר, לחץ כאן להצטרפות



אני מנוי אבל אינני מצליח לקרוא כתבות, למה?
זה סימן שהקוקיז במחשב שלך חסום

איך למנוע חסימת עוגיות? ומה זה קוקיז?

עוגיות cookies (לפי האקדמיה ללשון: קוקית) היא מחרוזת אותיות ומספרים המשמשת לאימות, ולסיוע בגלישה כמו שמירה של העדפות הגולש.

המחרוזת נוצרת על ידי השרת שמעביר אותה אליכם לזיכרון המחשב. ברוב האתרים היותר משוכללים יש צורך באותן עוגיות, למשל למנוע את הצורך בהזנת שם משתמש וסיסמא בכל כניסה.

מה צריך לעשות?

לדפדפן יש אפשרות למנוע שימוש בעוגיות. לא תוכלו לגלוש באתר ללא עוגייה שלכם. כדי לפתוח את החסימה, עליכם לנהוג כדלקמן:

1) פתחו את הדפדפן שלכם (התוכנה של הגלישה ולא של הדואר)
2) במחיצה העליונה לחצו על כלים או TOOLS
3) בתחתית החלון שנפתח לחצו על אפשרויות או INTERNET OPTION
4) בחרו את המחיצה של פרטיות או PRIVACY
5) במרכז החלון שנפתח יש ארבעה לחצנים, השלישי הוא מתקדם או ADVANCE לחצו עליו
6) בחלון הבא עליכם לסמן את האפשרויות שמתירות לעוגיות להשתתף בגלישה, ראו תמונה כאן


לא הצלחתם? כאן יש הסבר מפורט ורחב יותר









כניסה למנויים

מזכיר סיסמא











לקבלת גיליון לדוגמא



טלפון 08-9105555


טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
מחיר חבית היסטורי
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.