מישהו שמכנה אצמו הקפטן הגיב לכתבה זו. עצם העובדה שהמגיב מכנה עצמו קפטן, כלומר, בעל הדרגה שעומד בראש סולם הדרגות באונייה, מבהירה מיד לגבי מידת המגולמניות של המגיב.
ללא קשר לתוכן הכתבה. ה"קפטן" הגיב לאיכות המקצועית של העיתון ולאישיותו של חנוך.
ציטוט:"לא אובייקטיבי, רברבן, כתבות מגמתיות, לא מבוססות, ניזון מחצאי עובדות".
איני יודע מה גורם לקורא שהגיב בצורה כה "עממית" להיות כה טעון בשטחיות, רוע לב וכנראה מגמתיות כלפי העיתון וחנוך.
עובדתית העיתון קיים שנים רבות. העיתון מספק מידע מקצועי וחדשני מדי יום. זהו עיתון שמעבר לעובדות, מספק פרשנויות והערכות מקצועיות, חכמות ומעניינות ברמה גבוה מאד,
לגבי אישיותו של חנוך. חנוך ניחן באישיות מצויינת. הוא: מקצועי, חכם, אדם ישר מאד, אכפתי וללא קשר, עם גישה למקורות מידע מדהימים.
נתון פשוט מלמד על מהות העיתון ואישיותו של חנוך. חלק גדול מאד מעולם קוראי העיתון מוכר לי אישית. כולם בעלי מקצוע מצויינים בענפים הקשורים לספנות. אנשים אינטליגנטים, שואפים למידע ובעלי חוש ביקורת.
כולם פותחים את יומם בקריאת העיתון. לו היה שמץ של אמת בתגובת ה"קפטן" העיתון לא היה כה פופולרי ונדרש בקרב לקוחותיו.
מייעץ ל"קפטן" לפרק תסכולים במקום בו נשוא הביקורת שלו אינו כה מוכר, מקובל ואהוד.
זאב