המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
מכולה לסוללות ליתיום
פתרון לטכנולוגיה ישנה
סוללות ליתיום שנפוצות היום יצאו משימוש תוך שנתיים שלוש. הסוללות העתידיות הן מסוג מצב מוצק SOLID STATE BATTERIES שיש להן יתרונות בעלות, צפיפות אנרגיה, משקל, מחזורי טעינה, זמן טעינה ובטיחות. הן העתיד של תחבורה חשמלית לא רק לנוסעים אלא גם למטענים.
david
23/05/2022 11:12:32
"איוש מיידי בבתי מלאכה"
המלחמות הפנימיות בין היו"ר למנכ"ל גורמים לכאוס ולעיכובים

המלחמות הפנימיות בין היו"ר למנ
22/05/2022 08:51:29
קליש: "מזמינה את הזכיין"
ברור שהזכיין
ימתין בסבלנות לראש/ת העיר הבא ולא יתקרב לנוכחית.
פשוט
22/05/2022 08:19:05
קליש: "מזמינה את הזכיין"
לא להיפגש
לא להיפגש עם ראשת העיר הכושלת הזאת עד ש בפועל הנמל מקבל את השטחים החילופים ו את ה 150 מיליון שח. אם העירייה היא זאת ש תקבע איך חזית הים תבנה ( נידון לכישלון- מי רוצה להיות במקום מוכה יונים ולשלשת ) אז מה בכלל צריך להיפגש
הארכיטקט
22/05/2022 06:31:37
גליקמן רוצה לרכוש חברת ספנות
סינרגיה שלילית
מתוך נסיון של רכישות בתחום ספנות המכולות ממליץ לא לשקול רכישות במיוחד כיום. המחיר האמיתי של רכישה הוא מעבר לעלות הפיננסית ומתבטא בעלויות נוספות ניכרות, לרוב בלתי צפויות, בתחום אוניות, מסחר, ציוד, ארגון והתחיבויות. המחיר הכבד ביותר הוא הסטת תשומת הלב העסקית מהניהול השוטף בתקופה מאתגרת ביותר של שוק וכלכלה בים סוער. זה הזמן להנהלה להיות על הגשר 24/7 ולשמור על הקורס. כמוכן, יש להניח שבתנאי השוק הנוכחיים, כל חברת ספנות נמצאת במצב של הערכת יתר.
david
19/05/2022 16:20:50
עוד ביטול מכסים
בסופו של יום- מדובר בליברמן....
כאשר כבוד השר ליברמן מבצע משהוא, קשה, עד קשה מאוד לקבל את זה "להורדת יוקר המחיה" ..עובדות הן שיוקר המחיה עלה ומשתולל מאז ליברמנו הגיבור בתפקידו- נכון לא רק בגללו- אבל גם בגללו....ותמיד צריך לחפש בהחלטותיו של ליברמנו שלנו מה המניע האישי שלו לביצוע מה שעשה...מעורבות ביבוא של מוצרים שהמכס ירד או עימות אישי מסחרי עם כאלו שהיו בלעדיים-.הכל יכול להיות -ידו בכל ויד כל בו- טובת תושבי העיירה חלם לא נראה לי בראש בחירותיו...
עופר
19/05/2022 09:19:12
לינצ´בסקי: "רק בגלל המחיר"?
צודק, אבל זה מאפיין ממשלתי
אין מה לעשות , המדינה או ליתר דיוק הפקידים שלה שעוסקים בזה, לא מבחירי הנוער, והממונים עליהם, הפוליטקאים שלכאורה מתווים דרך- מתווים דרך-שתעבור או אצלהם בכיס או בכיס של הבוחרים שלהם-או לחילופין קצת התחנפות לעובדי הנמל-שהם בעצם אצבעות בבחירות...לא שמשהו ישנה...אז אי אפשר לחפש התנהלות מקצועית בחבית זיתים..הכל חוזר לבסיס- אינטרסים אישיים.
פיטר
19/05/2022 09:13:18
גליקמן רוצה לרכוש חברת ספנות
בהצלחה
קודם כל ברכות לחברת צים למנהליה ולעובדיה. הארה קטנה: אם מחירי הספוטים ירדו, אני מניח שמחירי חוזי ארוכי טווח לא יחזיקו מעמד. צריך להתכונן לתרחיש הזה. נחום גנצרסקי
ganzarski
19/05/2022 08:26:27
ז´נה משיב אש
שיקו האדם הנכון בזמן הנכון
חברים להפסיק עם המריבות והפוליטיקה, שמשרתים בעלי אינטרס. תתנו לשיקו לעבוד מהנמל ימשיך להיות הנמל המוביל במזרח התיכון . לגבי הוועדים, הגיע הזמן להיות בעד ולשפר את מעמדכם ומעמד המשפחות לעתיד נמל טוב יותר. כוחניות ובריונות רק הקימה נמל חדש, שמשרת את האינטרסיים של בעל ההון . חג שמח ובהצלחה לנמל.
יודע דבר
18/05/2022 17:09:20
ז´נה משיב אש
לאט לכם אם ביקורת אנונימית
מנהל נמל בעבר ומנכ"ל חברה היום הם תפקידים קשים מאוד. האדם הנושא תפקיד זה נמצא בין הפטיש והסדן, מצד אחד הלקוחות ומהצד השני העובדים המאורגנים. זהו תפקיד שקשה מאוד להצליח בו. אני לא מדבר על מנהל רשות בעבר והיום יו"ר דירקטוריון שהם (סליחה על הביטוי) מינויים מסוימים (המבין יבין). אני בטוח כמעט מעל לכל ספק ששיקו מנכ"ל חברת נמל אשדוד הנוכחי עושה כמיטב יכולתו לתת שירות טוב ללקוחות ומוטיבציה לעובדים. אני מציע לתת לו גיבוי לפני שיוצאים בהאשמות לא בדוקות כמו כן לדבר עם הנוגעים בדבר.
אריהגביש
18/05/2022 13:03:21
ז´נה משיב אש
היורית אחראית לת
כבר לפני מספר שנים הנהלת הנמל העלתה בפני הדירקטוריון צורך לקלוט מספר עובדי תפעול והציגו תחשיבים הנדסיים ופיננסיים המצדיקים את הקליטה

אבל אורנה ועושי דבריה עסקו בלבטל בהינף יד את הבקשה ללא נימוקים מקצועיים. וזה חזר על עצמו שוב גם עם המנכל הנוכחי.

להנהלת החברה יש תוכנית סדורה לטיפול בתור, הכולל קליטת עובדים. והסכם מול בתי מלאכה אשר ידאג לתחזוקה תקינה של הציוד.

אבל היורית ואנשי שלומה יעשו הכל כדי לטרפד את עבודת ההנהלה.

מה שמעסיק את אורנה הוא לדאוג לרשימה של עובדים ארעיים (שהעבירו אליה מכריה) וללחוץ על המנכ"ל שלא יסיים את העסקתת בסוף התקופה,

וגם לדאוג להטבות שכר למזכירתה או לקבלת תנאי עבודה (רכב וכד') שלא מגיעים לה לפי הנהלים.

היא הלכה על הראש של מנכ"ל מוערך אחד (שחזר אליך בהפוכה דרך חני) ועכשיו הולכת על הראש של מנכ"ל מקצועי וערכי שני.

מתי יבינו מקבלי ההחלטות במדינה (שר האוצר, שרת התחבורה ומנהלת רשות החברות החדשה) שהפתרון העיקרי לתורים בנמל אשדוד הוא חד משמעי:

הפתרון סילוקה של היורית מתפקידה ולאפשר להנהלה ולמנכ"ל לנהל את החברה ????!!!!

אחד שיודע
18/05/2022 11:46:40
ז´נה משיב אש
המשימה לפגוע בשיקו
טוב הבנו אתך לקוח שבוי. המטרה שלך לפגוע בשיקו עם טענות שלא קשורות. המתנות יש גם במספנות והם נחשביים מנהלים מצוינים. המתנות יש גם בארה"ב, באירופה ובסין. מה שאין שם הם אנשים כמוך.
לקוח חופשי
18/05/2022 10:20:43
ז´נה משיב אש
תגובות מוזמנות מ
אני קורא את הכתבה ומגחך, קורא את התגובות המוזמנות "ממקורבי המנכל" וצוחק בקול, עד מתי תוליכו שולל את כולם, כולם יודעים איך הנמל הזה מתפקד גם עובדי הנמל מבינים זאת וחלקם מתלוננים על כך שהם מפסידים כסף בגלל התקלות שגורמות לעיכובים בפריקת האוניות, דבר שגורם להפסדי פרמיה עבורם ולהפסדי עתק לבעלי המטען. אכן הניהול כושל מרמת הרמ"ח ועד לרמת המנכל ואני מאשים גם את הדירקטוריון שנותן למצב הזה להמשך, אז אל תספרו סיפורים למקלדת ותכתבו כמה המנכל סופרמן כי בסופו של דבר הכשלון רשום על שמו ועל שם מקורביו גיבורי המקלדת שמלקקים לו
סוכן אוניה
18/05/2022 08:30:32
ז´נה משיב אש
מנכל כושל ומנותק
מר זאנה הנכבד כיצד אתה יכול לכתוב שהכל בסדר בשעה שאוניות בנמל שאמורות להפרק בימים בודדים נתקעות חודש ? אם זה המדד שלך לשירות מצויין ולשבירת שיאים אז כנראה שאתה חי בבועה. כתבות רבות ותלונות חוזרות ונשנות של לקוחות מתוסכלים, של יור איגוד יבואני התבואות על שירות גרוע בנמל אשדוד ועל עיכובים בפריקת האוניות, את כל זה אתה מבטל כלאחר יד? כנראה שהתפקיד מאוד גדול עליך, מה גם שדירקטוריון החברה לא רוצה בך, תסיק את המסקנות המתבקשות.
לקוח שבוי
18/05/2022 07:51:56
ז´נה משיב אש
בושה
לא משנה מה היורית או מנכל הנמל אומרים , העובדה היא ש יש מלחמה ביניהם , שניהם עסוקים ב לכתוב מכתבים אחד לשני (כולל אמוציות ) ומוציאים אנרגיה וזמן על זה , זאת במקום להתרכז ב שיפור השרות ללקוחות . שניהם מפסידים אבל המפסיד העיקרי הוא הנמל . אדון מנכל : אם אתה מציין ש העבודה נעשית מצויין גם בלי כל הסמנכלים ש ציינת אז בשביל מה בכלל צריך אותם -הם רק עולים כסף רב . ממליץ לך לוותר על כל הסמנכלים ללא יוצא מן הכלל -אז העבודה תהיה עוד יותר יעילה . אין עשן בלי אש - הגיע הזמן או להתפטר או להפסיק עם התירלול הזה , במיוחד מעל דפי העיתונות . פשוט בושה וחרפה ומצער
השופט
18/05/2022 06:57:20
היו"ר נגד המנכ"ל
האחריות היא כוללת את כולם
שיקו לא לבד במערכה והמפעל שנקרא נמל אינו הרכוש הפרטי שלו.

המתנות יש באשדוד, בחיפה ואפילו בנמל הפרטי מספנות.

אורנה היקרה, השאלה על מי מוטלת האחריות להמתנות?

האחריות הינה כוללת של יושבת הראש, הדירקטורים, מנכ"ל, סמנכ"לים וכל הרמ"חים מנהלי רציפים מנהלי עבודה ובראש ובראשונה וועדים ומחלקת ים.

בנמל יש עשרות מפלגות שכל אחד מושך לכיוון שלו, בנמל לא ניתן מעולם להזיז בורג בלי אישור הוועדים וזאת הסיבה שבנו נמלים חדשים.

תסלחו לי אבל הנהלה, דירקטורים ועד אחרון המנהלים הם בובות על חוט.

לכן שיקו באמת לא קשור וגם אורנה לא קשורה וגם כלל המנהלים לא קשורים, ואז יבואו כל יודעי דבר ויגידו אם הם לא יודעים לשלוט ולנהל אז שיחזירו את המפתחות.

אז אני עונה לכולם: מאז קום המדינה אף גורם לא ידע לנהל את הנמל, פרט ליהושע פרץ, אלון חסן ועוד כל מיני וועדים על הדרך וזאת הסיבה שנמאסו על הציבור והקימו נמלים חדשים.

אמר לי חבר כל עוד העובדים מקבלים שכר גבוה ויש להם שעות נוספות ויש אוניות בעוגן והם לא רעבים, המצב לא ישתנה וגם נפוליאון לא ישנה את הסטאטוס הקיים, לא משנה מי הדמות שתביאי, לא יהיה שינוי.

זלצמן 100 שנה בחיפה ואין שינוי, במספנות הוועדים התחילו להקים קול צעקה. התחרות החלה והזמן יעשה את שלו.

אורנה על מנת לשנות את המצב הקיים, את חייבת מחר בבוקר לדרוש מהוועדים באופן חד וברור, שאת רוצה בכל משמרת נתונה הפעלה של 75 אחוז מהמנופים הקיימים. 10 ידיים מכולה בכל משמרת, וכל מנוף תקין במטען כללי עובד. הוועדים יגידו שאת לא נורמלית, ואז נראה מה כוחך מולם, לא מול שיקו.

לבטל באופן מיידי נהגים לאוניות RORO, לצמצם ידיים פקטיביות, לצמצם ידיים מכולה ל 9 אנשים ביד. משמרת 8 שעות נטו עבוד ממכולה ראשונה עד אחרונה. מנופאי 4 שעות עבודה נטו.

לא חסר הצעות, ללא שינוי מהותי תביאי גם את מפקד הצי השישי לא יעזור.

את פשוט במלחמה קיומית , לבטל חופשות נופשים הכשרות ועוד, במידה ועד חגי תשרי לא תשארנה אוניות בעוגן תבטיחי להם בונוס.

רק ידיים, רק ידיים, רק ידיים.

פועל פשוט
17/05/2022 18:29:03
היו"ר נגד המנכ"ל
לקוח שבוי? של מי?
ברור שאתה שבוי, השאלה היא שבוי של מי? ברור שאתה לא לקוח של הנמל. אם העיתונים "החחשובים" הם המדד שלך, למה אתה קורא את הטטען. אולי כי אתה יודע שהם שופר שלא מבין בנמלים?
לקוח חופשי
17/05/2022 15:11:43
היו"ר נגד המנכ"ל
השאלה היא כמה עזבו לפני שהוא בא?
מעניין שמנהל בכיר שוכח כמה עזבו את ההנהלה הבכירה לפני ששיקו נכנס לתפקיד. טוב ברור שמנהל "הבכיר" הוא כינור של היו"ר.
מנהל זוטר
17/05/2022 11:47:52
היו"ר נגד המנכ"ל
נטישה המונית
השאלה שצריכים לשאול היא מדוע כל בכירי ההנהלה נוטשים בזה אחר זה מאז כניסתו של המנכל הנוכחי לתפקידו, אין חולק שיש כאן התנהלות
מנהל בכיר
17/05/2022 10:38:15
היו"ר נגד המנכ"ל
בוחרת נשים לתפקידי מפתח אפילו על חשבון יכולות. העיקר שתהא אישה
ואם יש גבר יותר טוב - לא ניתן לו . נדפוק את המדינה. העיקר שהאג´נדה המטורללת תנצח. תביאו מנהלים טובים לא משנה מאיזה מגזר מגדר מוצא- לא משנה כלל העיקר שיהיו אנשי מקצוע מיכאלי תתפטרי -- ויפה שעה אחת קודם!!!
הכל בגלל מיכאלי
17/05/2022 08:50:07


כניסה למנויים
שם משתמש:
סיסמא:
במקרה ששכחתם את הסיסמא - לחצו כאן

אם טרם נרשמת בעבר, לחץ כאן להצטרפות



אני מנוי אבל אינני מצליח לקרוא כתבות, למה?
זה סימן שהקוקיז במחשב שלך חסום

איך למנוע חסימת עוגיות? ומה זה קוקיז?

עוגיות cookies (לפי האקדמיה ללשון: קוקית) היא מחרוזת אותיות ומספרים המשמשת לאימות, ולסיוע בגלישה כמו שמירה של העדפות הגולש.

המחרוזת נוצרת על ידי השרת שמעביר אותה אליכם לזיכרון המחשב. ברוב האתרים היותר משוכללים יש צורך באותן עוגיות, למשל למנוע את הצורך בהזנת שם משתמש וסיסמא בכל כניסה.

מה צריך לעשות?

לדפדפן יש אפשרות למנוע שימוש בעוגיות. לא תוכלו לגלוש באתר ללא עוגייה שלכם. כדי לפתוח את החסימה, עליכם לנהוג כדלקמן:

1) פתחו את הדפדפן שלכם (התוכנה של הגלישה ולא של הדואר)
2) במחיצה העליונה לחצו על כלים או TOOLS
3) בתחתית החלון שנפתח לחצו על אפשרויות או INTERNET OPTION
4) בחרו את המחיצה של פרטיות או PRIVACY
5) במרכז החלון שנפתח יש ארבעה לחצנים, השלישי הוא מתקדם או ADVANCE לחצו עליו
6) בחלון הבא עליכם לסמן את האפשרויות שמתירות לעוגיות להשתתף בגלישה, ראו תמונה כאן


לא הצלחתם? כאן יש הסבר מפורט ורחב יותר










כניסה למנויים

מזכיר סיסמא






למגזין הדיגיטלי



טלפון 03-5753070


צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
מחיר חבית היסטורי
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
רשם החברות
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.