אתה צודק שיש בעיות אמינות גם לחברות ותיקות כמו פורד, פיג'ו עם מנועי האקובוסט שלהם (עם חגורת הטייימינג הרטובה, בעיה שמאז נפתרה), אבל ברכבים הסינים הבעיות הן גדולות בהרבה ובל נשכח מדובר ברכבים חדשים לחלוטין עם טכנולוגיות מאוד מסובכות.
רק לסבר את אוזני הקוראים, עלות חיישן לידר אחד היא מעל ל6,000 שקל, ויש רכבים סינים שמגיעים עם 8 כאלו, לכך תוסיף את עלות מערכות המולטימדיה שבסיניות משמשות להכול כולל מזגן, הסתה של תריסי המזגן וכולי, לכן כול בעיה תצריך החלפה של אלפי שקלים אם לא עשרות אלפי שקלים.
הוסיפו לכך עלות תיקון לאחר תאונות ותבינו מה יקרה בשנים הבאות לעלויות הביטוח.
מה שטוב ביצרנים היפנים והקוריאניים שהם לא מכניסים טכנולוגיה חדשה עד שהיא אינה מבוססת ומחירה נמוך, לכן כיום לי כלקוח כשאני מגיע לשים מאות אלפי שקלים על רכב, אני אעדיף ללכת עם משהו מוכר, בטוח ואמין.