טוקבקים
|
המותגים שייעלמו עד 2030 (ב)
יש לך כמה טעויות ברשימה |
אוסטין הילי והילי זו אותה חברה, פשוט בתחילה הילי השתמשה במנועים של אוסטין וכן במרכבים ואחר כך עברה למנועי קרייזלר, לגונדה זה דגם של אסטון מרטין. כול היצרנים שציינת הם יצרנים בריטים, אלו שפשטו רגל עשו זאת בגלל מלחמות בין ההנהלה לוועדים, העדר מעוף בפיתוח רכבים, השענות על טכנולוגיות מיושנות בלי לחדש והכי חשוב אמינות נמוכה מאוד. גם אלו ששרדו נמכרו לחברות זרות, רולס רויס לפולקסווגן, בנטלי לבמוו, יגואר לטאטה מוטור, מיני לבמוו, אסטון מרטין משתמשת בטכנולוגיות של פולקסווגן וכן הלאה. העתיד כרגע לא ידוע, אך מה שבטוח שהוא יהיה חשמלי, אך לא עם הסוללות הקיימות, אלא טכנולוגיה שתאפשר סוללה זולה, אמינה, בעלת אורך חיים ארוך, טעינה מהירה וכמובן מערכת הפעלה מהירה וחכמה. נכון שנראה כאילו היצרנים הסינים מובילים, אך כול מי שעוקב אחרי החדשות העולמיות מבין שזה הכול שקרים, מאות אלפי רכבים נמכרו לדילרים בסין שלא מצליחים להפטר מהם וחלקם הגדול פשט רגל ואו מוכר את הרכבים כיד שנייה אפס ק"מ תוך הפסד של 30-40% מערך הרכב. גם ממשלת סין מבינה שבשוק הקיים מדיניות הסובסידיות שלה הובילה למה שקרה והולכת לעצור את זה, מה שיהפוך את הרכבים הסינים ליקרים, לכך תוסיפו אמינות ואיכות יצור נמוכה. משה.ב
2/7/2025 14:18:22
|
|
המותגים שייעלמו עד 2030 (ב)
|
המותגים שייעלמו עד 2030 (ב)
|
המותגים שייעלמו עד 2030 (ב)
|
המותגים שייעלמו עד 2030 (ב)
|
"הנמלים מוכנים לאירוע הבא"
|
מדיניות האתר
The website is intended only for the cargo community, i.e. people involved in logistics, procurement, and international trade who are interested in being updated on the industry and making informed decisions.
The site is closed to the general public since it is designed to create a closed and online community for this special industry. We created this site for cargo owners, wherever they may be, who ship their goods by sea, air, and land. Cargo owners will have access to the most up-to-date information, in a wide range of areas related to the industry, on this website.
The editorial team includes people who understand the needs of cargo owners.
Chanoch Winnykamin, former editor of the newsletter and director of the Israeli Shippers' Council. He edited the Transport publication of the Israeli Export Institute, organizer and lecturer at International Conferences on Transportation, Producer of the Hebrew version of the Incoterms Guide of the International Chamber of Commerce ICC for International Trade Terms, and former member and coordinator of the Transport Committee of the National Committee of Israel International Chamber of Commerce, former CEO of the Haifa and the North Chamber of Commerce and Industry, former member of the board of the European Shippers' council and member of various committees of the International Chamber of Commerce in the fields of logistics.
Pninit Berman, managed the Israeli Shippers' Council, former Vice President of the Haifa and the North Chamber of Commerce and Industry, an economist with a master's degree in business administration from Tel Aviv University. She has nine years of experience in the users' association and has extensive knowledge of the maritime transport industry.
Odeia Schwetz, Is a Haifa journalist who covers ports, customs, environment, and land transport.
Yaron Hoffman, who specializes in forwarding and airfreight, serves as a reporter covering aviation, international forwarding, and foreign trade.
A writer from London, Eric Perry covers the maritime transport industry and transport policy in Europe.
Aside from them, there are occasionally articles by guests of "Cargo" who are experts in their respective fields. |
לחץ כאן לחזור
|

|