המטען - עיתון יומי בענייני הובלה ולוגיסטיקה









מדורים










טוקבקים
טילס חוזר לזירה
בהצלחה רבה
עובדי נמל חיפה יכולים להביא את הנמל לשיאים רק שלא יחליפו את השדרה הניהולית שעובדת ימים ולילות
RELLY
05/04/2020 08:05:48
אשדוד: המו"מ על הרפורמה הושעה
מבקר המדינה
לא תהיה תחרות על איזה רפורמה מדובר? הנהלת הנמל היא עושה דברם של הבוסים הגדולים בעליי האינטרס. הוועדים חייבים להודיע שהכל מוקפא עד שהשמיים יתבהרו. עולם עיסקי חדש.
אחד שיודע
05/04/2020 05:54:19
קוסקו שמה עין על Evergreen
מלת המפתח - ריכוזיות
נושא המיזוגים קיבל תנופה גדולה לאחר החלטת אירופה לא לאפשר לקונפרנסים הימיים לפעול. אם זכור לקוראים היו שתי סיבות עיקריות:

1. קיום הקונפרנסים לא הביא לתחרותיות בשירות. 2. ביטול הקונפרנסים יביא לתחרות. חברות הספנות החלו לחפש דרכים איך "להילחם" בעיקרון התחרותיות.
יצירת בריתות (למען גילוי נאות, הברית הראשונה -תפעולית - הייתה בתחילת שנות ה-70 ונקראה TRIO על שם 5 חברות ספנות שהגיעו מ-3 מדינות: אנגליה, גרמניה ויפן) תפעוליות, שגם הן נבדקות מידי כמה שנים באם הם משפרים את התחרותיות, והדרך השנייה היא מיזוגים.

דרך הבריתות והמיזוגים מובילה לסיום התחרותיות. נקבל מונופול עולמי אחד שינהל את הלוגיסטיקה הימית עבור כולם. האם הרגולציה תוכל למנוע ריכוזיות כזו?

אנו יודעים שבתחום ההייטק הרגולציה לא הצליחה למנוע את הריכוזיות והתחרות לא קיימת (מיקרוסופט, גוגל, פייסבוק) מדוע שיצליחו במניעת ריכוזיות יתר בספנות?

באשר מדיניות השלטונות רואה בתחרות מטרה ולא אמצעי הם יפסידו את המאבק. נדמה לי שבראיה לאחור, דווקא הקונפרנסים והדינמיקה של קבלת ההחלטות בקונפרנס המתקדם, הביאה לתחרות וכמובן להוזלת ההובלה הימית.

במיגור הקורונה נתנחם. חג שמח כשר ובריא לקהילת הים
נחום גנצרסקי

ganzarski
01/04/2020 14:05:00
מוביל עם ביצים
לאורולוג המתמחה התבטאותך אינה אתית ואינה הולמת את השיח בעיתון. אני מוקיר ומעריך את פעילות החברה.
zeev
01/04/2020 13:34:53
מוביל עם ביצים
טוב לדעת שללוסי יש ביצים :-) השאלה האם לגל תורן יש ביצים ?

אורולוג מתמחה
01/04/2020 07:54:25
80 מיליארד שקל למשק
שקר
בולשיט מדינה קפיטליסטית ללא חמלה הרסתם אותנו הציבור בגלל ניהול קפיטלסטי חזירי. לכל הנוגעים יש יום הדין בורא עולם יבוא איתכם חשבון. תתבישו לכם
אחד שיודע
31/03/2020 08:50:44
סימנים של האטה
הפוך על הפוך על דברי מנכ"ל צים
מכל משבר, מלחמה או מגפה העולם יוצא, חזק מחוזק ומתפתח!

מי הם המתים ממגיפת הקורונה? המתים ברובם המוחלט הם האוכלוסייה הקשישה שברובה היא נטל על הממשלות ועל כלכלות הגלובליות, אוכלוסיה קשת יום, נצרכת ונתמכת ע"י הממשלות

לאחר סיום "משבר הקורונה" כולנו נתפכח לעולם חדש, למציאות חדשה ומבטיחה שאם כל הצער שבדבר הורידה מעצמה נטל על התמיכה באוכלוסיה הקשישה החלשה.

לכלכלה יוותרו עודפי תזרימים שהופנו בעבר לקשישים לטפל, לטפח ולפתח את המדע, החינוך ההשכלה והצעירים - העולם יראה אחרת ולטובה !!!

מנכ"ל ההגיון והשכל הישר העולמי
26/03/2020 08:31:48
אפקט השוט ביבוא
לחנוך שלום, העדכונים היומיים שלך ושל הצוות שלך חשובים וראויים להערכה ולתודה. אני מניח שעדכונים אלה מצריכים עבודה רבה באיסוף, מיון ועיבוד הנתונים ובהבעת תחזיות יומיומיות.
ד"ר יורם זבה
25/03/2020 11:26:38
"הנמלים אינם ערוכים לתחרות"
הבעיה טמונה בקופסא ולא בהערכות
גם אם חנ"י ישקיעו מילארדים בפיתוח נמל אשדוד, לא יעזור פשוט חבל על הכסף. הבעיה הינה מנטלית, יש לטפל בנורמות ובגישה.
שר התשתיות
24/03/2020 15:02:26
דפני מנכ"ל IRIS
בהצלחה.
נעים לראות מנהלים מצליחים בכל גיל....נותן תקווה. נחום גנצרסקי
ganzarski
24/03/2020 11:53:14
דפני מנכ"ל IRIS
דור ותיק
דפני שייך לסוג המנהלים של פעם, מילה זה מילה, שירות ללא פשרות ורצון לסייע בכל מצב, הצלחה רבה, גיל זה מספר שעולה ללא יכולת לעצור, העיקר בריאות אילן שחר, לשעבר מועצת ההדרים, ודגם מערכות
ilans
24/03/2020 10:25:26
"הנמלים אינם ערוכים לתחרות"
הצגה
מתברר שכל המשא ומתן הוא שקר אחד גדול. מוליכים את הוועדים שולל ומסכנים העובדים כל זה תודה להסתדרות הכללית ולנציגים המקצועיים והמשפטיים. בושה וחרפה תתביישו לכם
ליאור
24/03/2020 07:00:07
שינויים בסדרי העבודה
במקום לשלוח את עובדי מח ההדרכה הביתה , יש לנצלם ל תגבור מח סווארים או כל תפקיד שיגביר תפוקות בקו המיים - צריך לחשוב מחוץ לקופסה - זה נכון לכול עובד ש נשלח הביתה
G
18/03/2020 10:09:41
לבנברג מנהלת השיווק בדפולוג
בהצלחה
האדם הנכון במקום הנכון כל הכבוד לעדני ובנדה על הבחירה
RELLY
18/03/2020 08:56:33
כנפו: "אין הצדקה לעוד שעות"
אין הצדקה כלכלית לפתיחת מסופים בשעות הלילה
פתיחת מסופים בלילה לעניות דעתי לא תצליח לפתור את בעיה ולהעביר חלק מתנועת המכולות לשעת הלילה.

בטוח שאם עסק הזה היה כלכלי לא היה צורך בהתערבות של ח"ני ומשרד התחבורה ומסופים העורפיים היו עובדים גם במשמרות הערב ולילה.

בעיה עיקרית בנושא הזה הם המפעלים שאינם פועלים או שאינם יכולים לקבל מכולות בשעות הלילה.

מדובר במפעלים בודדים שעובדים בשעות הלילה ובדרך כלל יכולים לקבל מספר בודד של מכולות.

כמות הזאת הופך את כל העסק ללא רווחי ולא כלכלי מה כפי שגבי כנפו ציין הוא נהג "מבזבז" את שעות העבודה היומית שלו למכולה אחד או שתיים.

לכמות כזאת אין צורך בפתיחה של מסופים ואפשר להסדיר את מסירה של מכולה המלאה וקבלת המכולה הריקה בנמלים ואין צורך בפתיחת מסוף במיוחד.

נקודת המוצא לפתרון הבעיה, הם יבואנים ומפעלים ברגע שלאלה יהיה כדי לקבל מכולות בשעות הלילה וניתן יהיה לשנע כמות מספקת של מכולות בשעות הלילה, כל השרשרת הלוגיסטי יסתדר.

BENNYE
17/03/2020 08:31:14
קישור:
אשדוד: שיבושים בשל עבודות תשתית
מדוע צמד המילים מוכר
מדוע צמד המילים נמל אשדוד ושיבושים כל כך מוכר ? חומר למחשבה לא משובשת.
משובש
16/03/2020 09:03:37
משלוח מיליוני מסכות קורונה
במצב חרום מחיר המסכות צריך להיות בפיקוח ממשלתי
מסכות שעלו לפני 3 שבועות 20 שח, נמכרות היום ב 60-80 שח!
manuel
16/03/2020 08:40:55
אבן חיים לנתניהו: הכר תודה
הרויחו ביושר
אולי מקבלי ההחלטות יפנימו שעשו "טעות" כשמסרו משאב לאומי לגורם חוץ שיקח איתו את הרווחים אל מחוץ למדינה במקום שיכנס לקופת המדינה. עובדי הנמלים התגלו כאחראים (לא רק בעת משבר) ושהם מסוגלים לתפעל כל נמל, בכל זמן!
הכלכלן
16/03/2020 06:09:55
אבן חיים לנתניהו: הכר תודה
עכשיו לבטל מכרזי
כלכלת העולם עומדת לפני הקריסה, היבוא והיצוא תצנח, שהטעונים יעלמו, עכשיו צריך לחזק עובדי נמל הקיימים כדי להציל את כלכלת המדינה ולא לרסק אותנו עם הנמלים החדשים שאין בהם שום צורך
עובד נמל
16/03/2020 03:26:46
כהן נגד כהן
בן גוזי
קיבל תפקיד חשוב מאוד על חשבון משלמי דמיי החבר באשדוד. שימו לב בן גוזי עובד קשה מאוד בפייסבוק לשבח כל יום כל היום את ארנון בר דוד אבי אדרי וחיים שייב . התפקיד הזה דורש מיומנויות גבוהות מאוד חדות חשיבה מחוץ לקופסא. אהה ועוד תפקיד חשוב לשכנע את הוועדים בנמל אשדוד כמה ההסכם טוב ושיחתמו כבר. בן גוזי איש חמלתי ואוהב אדם . תודה לך בן גוזי
אחד שיודע
15/03/2020 12:27:35
מדיניות האתר
לחץ כאן לחזור








כניסה למנויים

מזכיר סיסמא











לקבלת גיליון לדוגמא



טלפון 08-9105555


טלפון 03-5753070


טלפון 03-6966699



צור קשר
שימושון
קישורי ספנות
קיצורי מונחים בחוזי חכירה
דלק לאניות
דלק לאניות
דלק היסטוריה
קומודיטיס
מילון מונחים בספנות
מילון מונחים עברי
עוד מילון של מונחים
מונחי כלכלה
רשות הספנות
פרסומי רשות הספנות
השרים
תנועת המכולות
חוקי מדינת ישראל
חוקי ספנות ונמלים
משטרה
תעריף נמל חיפה
תעריף נמל אשדוד
הרפורמה בנמלים
קודים של נמלים
*קודים של נמלים
קידומת של מכולה
מידות ומשקלות מכולה
מספרי IMO של אניות
חברות בעולם
נתוני מדינות
ספנות אמריקאיות
נתוני אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
כללי אניות
נתוני אניות
נתוני אניות
מי פוקד פה
איכון אניות
איכון אניות
איכון אניות
בנמל אניות
AIS
מיקום טיסה
בטימטריה
איכון טוב
איכון מטוסים
דירוג חברות
נמלי תעופה
מעבר בסואץ
ערך ה-SDR
הגבלות משקל יבשתי
דמי הובלה במשאית
חישוב עלויות משאית
מונחי לוגיסטיקה
אמנות בינ"ל
חוקי האדמירלטי
לוח הפלגות מאסיה
איתור מטען
מקור השמות

אמן לאמנות
השוואה בין אמנות
כללי רוטרדם
פרופ' טטלי
תחבורה
הגבלים עסקיים
אינקוטרמס 2000 בעברית
אינקוטרמס 2000 באנגלית
אינקוטרמס 2010 באנגלית
תחומי אחריות אינקוטרמס
אינקוטרמס בגרף
Air Cargo KPI
אזור מלחמה ביטוח גוף
אזור מלחמה ביטוח מטען
ביטוח לפי אזור סיכון
תאונות
חובות
אניות ישראליות

ריכוז תעריפי מכס בעולם
תעריפי עולמי מכס בקלות
WTO הסכמי הסחר
הכל על המכס באירופה
תעריף המכס באירופה
תעריף המכס הישראלי
תעריף המכס הישראלי
מחשבון מסים
מיסים מרוכזים
יבוא בדואר
מיקוד חדש
הנחיות סיווג
טופסי מכס ביבוא
סטטיסטיקה של היבוא
סטטיסטיקה של האוויר
בנק עולמי
סטט תחבורה
כללי היבוא לארה"ב
הגדרות ערך למכס ארה"ב
צו יבוא חופשי
מבוא לצו יבוא חופשי
טובין בדיני יבוא
כלכלת ישראל באנגלית
מונחי כלכליים
יבוא אישי בדואר
יבוא בדואר
מכשירי ה-GPS ליבוא
האם יעבוד כאן
מתכות
יצוא חקלאי
UN Number
שערי חליפין
שערים אקזוטיים
שער חליפין היסטורי
שערי חליפין בין מטבעות
חישוב מדד המחירים
אירו דולר
ליש"ט יין
ריבית ליבור היסטורית
ריבית ליבור לפי שנה
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
נתונים כלכליים בעולם
פונקציות אקסל
נוסחאות הנדסה
TimeLine היסטוריה
TimeLine היסטוריה
היסטוריה ישראל
TimeLine היסטוריה
חלוצי היישוב
ספרת ביקורת
סוויפט קוד
המרת עברית ל-ASCII
חישובי מרחקים
מרחק ימי
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
מרחק ימי בין נמלים
חישוב מרחק יבשתי
קידומת מדינה לטלפון
מי מתקשר מחו"ל?
חגים
חפש לוגו
מסלול נסיעה בעולם
תכנון חופשה בעיר
מפות GPS
מפות
מפת ישראל
מפת ישראל
מפות רכבת תחתית
רשת TEN-T
מחוזות רוסיה
מזג אוויר
מזג אוויר יאהו
מזג אוויר
אזהרת מסע
המרות
מידות ומשקלות
המרת מידות
המרת אנרגיה
משקל סגולי
מידות טקסטיל
מידות חוטים
חישוב פריטים בהמכלה
שקע תקע עולמי
מה השעה שם?
זמן ומועד
חפשו טיסה
חפשו מלון
חפשו רכבת
חפשו רכבת
סים מקומי
תשים לי SIM
הסכמים, חוזים וטפסים
מילון המילונים
ביטויים
תפקידים באנייה
האקדמיה ללשון
האקדמיה ללשון
יהדות
חפש בתנ"ך
אטימולוגי
אוקספורד
מילון רשת
מילון ובסטר
פרסומים
ביטויים
מטבע לשון
תרגום
ישיר תרגום
אידיש תרגום
הגיית שמות
ציטטות
לטינית
יזמות
השימושון של השימושון
משלחים
חייבים מוגבלים
הגירה לווינדאוס 7
הגירה לווינדאוס 7
של מי ה-IP
המרה ל-ASCII
המרה ל-ASCII
השוואת מסכים
השוואת מסכים
ניידים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
סלולריים השוואה
מצלמות השוואה
שמע השוואה
אמינות
שיחות לחו"ל
מכוניות השוואה
מחירון דירות
דרייברים
Best Freeware
Flash
רוגוב
ציונים רוגוב
1855
ציונים
יותר ציונים
יותר ציונים
רשמי טעימה
טעימות
מחירים
TwentyTwenty
BWI
sherry-lehmann
discountwinedepot
wineanthology
jjbuckley
AG Wines
venus vin
Vintage port
בירות
תה
Grappa
Grappa Italia
Grappa Germany
Grappa Germany
Grappa Hamburg
Grappa Munchen
Grappa Dresden
Grappa Swiss
Grappa the list
Europe wine search
הרבה על היין
HDH
ROR
whathifi
כלקול
קופון
מציאות
גבינות
ממתקים
בורסלינו
מקלאוד
המינימליסט
רעב בבנקוק
רעב בבנקוק
רעב למונה
מדד סקולוויל
מטבח
סירי נחושת
סירי נחושת מבחר
סירי נחושת
סירים וסכינים
סירים וסכינים
סכינים יפניות
סקירת סכינים יפניות
סקירת אבני השחזה יפניות
אריזות
המדור לחיפוש
אבן סרלה
אבן פריגור
אבן מונטנה
אבן יוון
אבן ישראלית
מסמרות
לוח שנה עולמי
ראש השנה בסין
לוח שנה עברי
לוח שנה עברי
תוסף ללוח שנה עברי
ימי עבודה
תלמוד בבלי
לוח זמנים רכבת
חלפים

תן לי טראפיק
יאללה רדיו חזק
קלסי
וייז
ציוניוני הדרך
הזמנה לחתונה
לחם
יום סרט

אלה הם חייך
תנ"ך
אל תלטפו את הארנב
<--->
אפשרויות נוספות
מחשבון מדעי
מחשבונים
שלח אלינו email


לראש הדף | דף-ראשי

©'המטען', כל הזכויות שמורות
אין להעתיק חלקים מאתר זה ללא רשות כתובה ומפורשת מהנהלת האתר. האתר עושה ככל שביכולתו לשמור על נכונות המידע המופיע בו. האינטרנט
היא רשת דינמית שהמידע משתנה בה תדיר, על כן אין אנו אחראים על אי דיוקים.


Adding the script below at the end of your html page (but before the tag) solves the problem of Chrome not displaying multiple swf's but it caused alignment problems.